Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Sen kanske folk är flyttbara, man behöver ju inte dejta inom sitt eget landskap! *påPIKAR" 😉

Linda: Jag vet att jag enligt fb-seden BORDE dejta i typ Gbg och/eller Skåne, men nu råkar det vara så att jag har gjort det FÄRDIGT i mitt liv, sådeså. *humpfa!*

Tobbe: Joodå, du såg nog rätt om du såg en skopa. Eller en skrapa. Jag är fruktansvärt flex

Jessie>> De var inte meningen att komma in och ta dina killar i Dalarna, Tror de räcker åt båda.. 😀

Björn>> Jag tycker det var väldigt trevligt att bli mottagen av en kille som bryr sig och rekomenderar en annan kille, de hör inte till vanligheten 🙂

Hmm, så genom att rekommendera en annan kille har Björn alltså samlat pluspoäng för egen del... *antecknar* intressant strategi! BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/chin.gif

Mmm...tänkte att det va bäst att göra det...
Säkert inte alla multisportare som ser fram emot distanspassen nu på hösten i regn och mörker...men det gör jag...:D

Tobias: Försöker du säga att multisportare är lite... ja, inte som andra? 😉

Linda: Ja...det är nog det jag försöker säga... Gör inget om ni sparkar ut oss...vi klarar oss ändå...;)

Tobias: Någon gång får du förklara vad en multisportare gör egentligen...!

Kolla klippet som jag la in på "Sköna youtube klipp" 😉
Räcker inte det så kan jag lägga in fler klipp...;)

Välkommen Anna! *häller upp Champagne i glasen*