Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:10Fan oxå...någon kom på mig...haha...;) Trodde iofs att det skulle komma från Jessie...;)
Fast jag skulle faktiskt kunna försvara mig...;)
Men vill ha lite privatliv kvar...det får räcka med min ungefärliga ålder...;)
Fan oxå...någon kom på mig...haha...;) Trodde iofs att det skulle komma från Jessie...;)
Fast jag skulle faktiskt kunna försvara mig...;)
Men vill ha lite privatliv kvar...det får räcka med min ungefärliga ålder...;)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:12ÅH! Där slank jag undan med en hårsmån! Visste det en dag skulle komma en fördel med att fylla 30!! *blinkar frenetiskt åt Jörgen*
ÅH! Där slank jag undan med en hårsmån! Visste det en dag skulle komma en fördel med att fylla 30!! *blinkar frenetiskt åt Jörgen*
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:14haha du ser Theres inte bara nackdelar med att bli "gammal" 😉
*Tror jag är äldst i forumet just nu*
haha du ser Theres inte bara nackdelar med att bli "gammal" 😉
*Tror jag är äldst i forumet just nu*
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:17Theres: Halva min ålder + 7= Den tänk bara partnerns ålder...
Tex: Om jag är 40år så blir lägsta åldern=(40/2)+7=27
Fattar du?;)Sedan är det ju som du skriver...allting är relativt...;)
Är ju så många faktorer som spelar in... finns det barn, ålder på
Theres: Halva min ålder + 7= Den tänk bara partnerns ålder...
Tex: Om jag är 40år så blir lägsta åldern=(40/2)+7=27
Fattar du?;)
Sedan är det ju som du skriver...allting är relativt...;)
Är ju så många faktorer som spelar in... finns det barn, ålder på
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:19Tobias jag anser ju dock att man ska vara ärlig med sin ålder det är väl inget att skämmas över ? med tanke på att jag antagligen är äldst här ....
Tobias jag anser ju dock att man ska vara ärlig med sin ålder det är väl inget att skämmas över ? med tanke på att jag antagligen är äldst här ....
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:21Uhm Tobias med den mattematiken så ligger du på gränsen till gubbsjuk trotts din ålder men nu är ju jag betydlig äldre så det är väll min ålder som talar 😉
*EDIT
Killar i din ålder brukar ju verkligen sukta efter kvinnor i 40+ åldern 😉
Uhm Tobias med den mattematiken så ligger du på gränsen till gubbsjuk trotts din ålder men nu är ju jag betydlig äldre så det är väll min ålder som talar 😉
*EDIT
Killar i din ålder brukar ju verkligen sukta efter kvinnor i 40+ åldern 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:22Men Jörgen, har du fått åldersnoja eller vill du bara att nån ska lägga märke till dig eftersom du skriver att du är äldst i varje inlägg?! Så hur gammal är du då, eftersom det verkar vara ett stort issue här?!
Tobias: åhå, då är jag med. Tack för förkla
Men Jörgen, har du fått åldersnoja eller vill du bara att nån ska lägga märke till dig eftersom du skriver att du är äldst i varje inlägg?! Så hur gammal är du då, eftersom det verkar vara ett stort issue här?!
Tobias: åhå, då är jag med. Tack för förkla
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:24Ingen stor issue hihi. Jag är 39 . Anledningen till att jag reagera va att jag trodde andra var äldre än dom va 😉
Ingen stor issue hihi. Jag är 39 . Anledningen till att jag reagera va att jag trodde andra var äldre än dom va 😉
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:24Okey...jag är 33...
Mjo...den formeln blir ju lite fel ju äldre man blir...;)
Okey...jag är 33...
Mjo...den formeln blir ju lite fel ju äldre man blir...;)
Quote from Funbeat user on 30 September 2010, 18:27Tobias (t+)
Tobias (t+)