Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

ingen fara 🙂

Jessie: Jag tänkte snarare att vi kunde utnyttja det där med hemmet och forma någon slags total "hemmafixare" av våra Henrikar. I så fall kan plakatet se ut någonting i stil med "Kvinnor som vill ha den optimala hemmafixaren, komplett med känsla för städn

Hm, får mig att grubbla lite över vad mor kan ha haft för onda avsikter för mig en gång i tiden, då hon ju bestämde mitt namn när hon var liten...

Men för att följa fröken Starladys råd (vars namn för övrigt är tilltalande för en gammal rymdstudent) så:

Henrik: Tack, men nej tack 😉

Men Linda - den perfekte hemmamannen är det inte han som både snickrar, målar, städar OCH lagar mat? (H)

Precis Jessie, och i det här fallet kommer han ju att heta Henrik också 😉

oj vilka krav, inte undra på att så många Henrik är singlar 😉

Vill inflika här att jag inte kräver någon perfekt hemmaman. Inte att han ska heta Henrik heller, fast mina två bästa killkompisar heter Henrik och DE är ju hur bra som helst - så han FÅR gärna heta Henrik. Tydligt va? 😉

För er nytillkomna kanske ska förklaras att jag, Jessie och Nina en gång startade en liten "verksamhet" (på skoj) i syfte att hjälpa killarna här att få dejter och hjälpa dem skriva tydliga plakat 🙂

Aha, det förklarar varför ordet plakat tenderas att användas ofta här 🙂 Och det var ju en vänligt initiativ av er, som blev något av en framgångssaga??

Henrik: Hehe, ingen fara, skulle antagligen bara sluta med eviga konflikter i och med två härskare i