Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Ok, jag och min kompis ska börja på Anglais tror jag.

Håller de flesta av er här till i Stockholmsområdet?

Hej på er!

Johanna heter jag, 34 år (fast brukar säga att jag är 43, alla tycker jag ser SÅÅÅ ung ut för min ålder då 😉 ). Har tjuvläst här lite emellanåt och skrivit något inlägg ibland...

Jag bor i vackra Kungälv sedan tre månader tillbaks, men är e

Jag vet inte hur det ser ut i jämförelse med Sveriges befolkningsspridning men vi är rätt många i Stockholmsområdet, sen södra Sverige, sen södra Norrland om jag håller upp ett finger i luften. Kanske inte är så konstigt eftersom Stockholm är singeltätast

Välkommen Johanna! Hoppas du kommer att trivas hos oss, men inte för bra och för länge eller hur vi nu brukar säga ;). Vi är för det mesta glada och trevliga och peppande när så behövs. Jag har mycket att tacka mina fb-vänner för.

Nu är det fredagsfi

Johanna: Trevligt! Nu vet jag inte hur lugnt det blir för min del för jag planerar att dansa stjärten av mig men kvällen kommer att börja med en lugn AW hos en kompis som bor i Vasastan. Jag tror säkert att du är hjärtligt välkommen att göra oss sällskap

Välkommen Johanna!

Inte ska du gå ut nu när du har hittat till oss. Om du väntar lite så kommer Fredrik med champagne och det vill du väl inte missa 😉

Se så, sätt dig i soffan! Det börjar bli trångt men jag tror att vår soffa är den ultimata skapelsen

Välkommen Johanna! Kungälv ligger ju på cykelavstånd dessutom. 😉
*häller upp rejält med Champagne i glasen*

Givetvis är även alla andra välkomna att slå följe ikväll.

Välkommen Johanna 🙂