Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 22:35Välkommen! Det var en lite kort pressentation;)
Välkommen! Det var en lite kort pressentation;)
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 22:35Tack så mycket, Jörgen. 🙂
Okey... Här är lite om mig...
32 år (född 78), bor i Varberg på västkusten, har ännu inga barn, söker kille för seriöst förhållande, gärna nära mig, och i lämplig ålder. 🙂
Är 165 cm lång, och har halvlångt mörkblont hår, me
Tack så mycket, Jörgen. 🙂
Okey... Här är lite om mig...
32 år (född 78), bor i Varberg på västkusten, har ännu inga barn, söker kille för seriöst förhållande, gärna nära mig, och i lämplig ålder. 🙂
Är 165 cm lång, och har halvlångt mörkblont hår, me
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 23:34Välkommen Paulina!
Välkommen Paulina!
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 23:50@Paulina Se där, där kom ju en liten presentation 😉
@Paulina Se där, där kom ju en liten presentation 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 07:13ÅÅ Kolla En västkusten tjej, trevlig! välkommen 🙂
ÅÅ Kolla En västkusten tjej, trevlig! välkommen 🙂
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 07:25Paulina: Om den enda singelsiten du varit på är SD så förstår jag om du är frustrerad. 😉
Paulina: Om den enda singelsiten du varit på är SD så förstår jag om du är frustrerad. 😉
Quote from ellen olsson on 4 November 2010, 07:52Välkommen Paulina! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Paulina! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 10:12Tack allihop!! 😀
Tack allihop!! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 4 November 2010, 10:41Va? Västkustentjej?? Va!? Var?? Varberg?? (storögd smiely med vidöppen mun)
😉
Va? Västkustentjej?? Va!? Var?? Varberg?? (storögd smiely med vidöppen mun)
😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:00@Aadu Har du missat sidan jag gjorde med smileysar 😉
http://www2.osh.nu:16080/~umbra/files/smileys/Index.html
@Aadu Har du missat sidan jag gjorde med smileysar 😉