Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 12:00Välkommen Paulina!
Välkommen Paulina!
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 18:46Är det ovanligt med tjejer från västkusten här eller? 😉
Är det ovanligt med tjejer från västkusten här eller? 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 20:17Mja dom flesta verkar vara ifrån Stockholms trakten...
Mja dom flesta verkar vara ifrån Stockholms trakten...
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:39Hej hej.
Har hängt här och smygläst i några veckor. Känner att det är dags att presentera mig.
Jag heter Jessica och bor i Nacka. Älskar att springa i skogen, cykla, yoga och hänga i stallet. 🙂
Hej hej.
Har hängt här och smygläst i några veckor. Känner att det är dags att presentera mig.
Jag heter Jessica och bor i Nacka. Älskar att springa i skogen, cykla, yoga och hänga i stallet. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:48Hejsan och välkommen Jessica 🙂
Hejsan och välkommen Jessica 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:51Hej och välkommen Jessica! Behåll stövlarna på (antar att det är ridstövlar i ditt fall ;)) och slå dig ner i vårt singelträsk! Snart kommer det nog lite bubbel till dig också! *petar på Fredrik att skynda på*
Kul med ännu en hästtjej förresten! Är det d
Hej och välkommen Jessica! Behåll stövlarna på (antar att det är ridstövlar i ditt fall ;)) och slå dig ner i vårt singelträsk! Snart kommer det nog lite bubbel till dig också! *petar på Fredrik att skynda på*
Kul med ännu en hästtjej förresten! Är det d
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 21:56Hej Jessica och välkommen!
Kul med fler Stokholmsbor:-)
Hej Jessica och välkommen!
Kul med fler Stokholmsbor:-)
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:01Välkommen Jessica!
Välkommen Jessica!
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:06Tack alla.
Det är inte min häst, jag rider på ridskola så jag rider lite olika hästar.
Tack alla.
Det är inte min häst, jag rider på ridskola så jag rider lite olika hästar.
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 22:06Välkommen Jessica.
Välkommen Jessica.