Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 09:25Tack 😀
Tack 😀
Quote from Fredric Lagerström on 15 November 2010, 10:24Och såhär på måndag fm bälgar ni i er champagne! *skeptisk* 😉
Och såhär på måndag fm bälgar ni i er champagne! *skeptisk* 😉
Quote from Funbeat user on 15 November 2010, 13:49Man kan dricka champagne när som helst 😉
Man kan dricka champagne när som helst 😉
Quote from ellen olsson on 15 November 2010, 17:24Helt rätt, Jessica! 🙂
Helt rätt, Jessica! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 19:56Hänger här lite nu.... igen.... presentationer överflödiga antar jag och hoppas.
Hänger här lite nu.... igen.... presentationer överflödiga antar jag och hoppas.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 19:57Hej Björn! 🙂 Ny hatt? 😉
Hej Björn! 🙂 Ny hatt? 😉
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:15Snygg hatt Björn 😉 och välkommen!
Snygg hatt Björn 😉 och välkommen!
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:19Tjena Björn.
Tjena Björn.
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:58Hej
Var på fb-träff i lördags - tack ni som var där - och fick piken att jag kanske skulle presentera mig här också...Snabba fakta:
Ålder: 33
Längd: 190
Vikt: Knappa 80 pannor - siktar på 85!
Favoritböcker: Röd storm, Påven Johanna
Favoritfilm: Bron öve
Hej
Var på fb-träff i lördags - tack ni som var där - och fick piken att jag kanske skulle presentera mig här också...
Snabba fakta:
Ålder: 33
Längd: 190
Vikt: Knappa 80 pannor - siktar på 85!
Favoritböcker: Röd storm, Påven Johanna
Favoritfilm: Bron öve
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 20:58nä... ingen osingling för mig. Är värdelös på relationer, antagligen sämst här, finns säkert flera som kan intyga 🙂 Bara varit och grejat med annat.
Jepp jag e cowboy nu.. men ni vet ju alla att jag är snygg redan så behöver ingen bild.
nä... ingen osingling för mig. Är värdelös på relationer, antagligen sämst här, finns säkert flera som kan intyga 🙂 Bara varit och grejat med annat.
Jepp jag e cowboy nu.. men ni vet ju alla att jag är snygg redan så behöver ingen bild.