Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:37Yay! Nytt blod! 😉 Välkommen Anso.. är du lika hurtig som alla andra instruktörer på friskis får du troligen svårt att sitta still här i vår lilla soffa men försöker du en liten stund så får du kanske lite att dricka snart av Fredrik iaf.
Yay! Nytt blod! 😉 Välkommen Anso.. är du lika hurtig som alla andra instruktörer på friskis får du troligen svårt att sitta still här i vår lilla soffa men försöker du en liten stund så får du kanske lite att dricka snart av Fredrik iaf.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:48Välkommen Anso! Antar att om du smugit runt här ett tag så känner du till några av oss och den hjärtliga (det är meningen i alla fall) jargong vi har här.
Välkommen Anso! Antar att om du smugit runt här ett tag så känner du till några av oss och den hjärtliga (det är meningen i alla fall) jargong vi har här.
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 17:01Välkommen Anso! Vänta med champagnen tills jag slutat jobba 😉
Välkommen Anso! Vänta med champagnen tills jag slutat jobba 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 17:37Åh en Örebroare!! 😀 Jag som alltid känner mig ensam när jag är i Örebro! Välkommen Anso! Här i träsket behåller vi stövlarna på innan vi slår oss ner!
Fredrik! Bubbel hitåt! 🙂
Åh en Örebroare!! 😀 Jag som alltid känner mig ensam när jag är i Örebro! Välkommen Anso! Här i träsket behåller vi stövlarna på innan vi slår oss ner!
Fredrik! Bubbel hitåt! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 18:53Åh vilket trevligt bemötande! 😀
Kul med nya människor och nya kontakter. Åh jaa! En Örebroare - vad trevligt, har inte sett många av dom här på sajten.
Självklart bryter jag inga trender utan behåller stövlarna på och njuter av stämningen som ni verkar
Åh vilket trevligt bemötande! 😀
Kul med nya människor och nya kontakter. Åh jaa! En Örebroare - vad trevligt, har inte sett många av dom här på sajten.
Självklart bryter jag inga trender utan behåller stövlarna på och njuter av stämningen som ni verkar
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 19:18Känn dig varmt välkommen!
Känn dig varmt välkommen!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:12Välkommen Anso! *häller upp lite Champagne*
Trevligt med en Örebroare i sällskapet 🙂
Välkommen Anso! *häller upp lite Champagne*
Trevligt med en Örebroare i sällskapet 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 21 November 2010, 20:39Shit! Gnällbältet tar över 😉 😉 Välkommen Anso!!
Shit! Gnällbältet tar över 😉 😉 Välkommen Anso!!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:48Välkommen Anso!
Är det möjligen medalj från blodomloppet 2010 Örebro du har på dig på bilden?
(Sprang det loppet själv nämligen.)
Välkommen Anso!
Är det möjligen medalj från blodomloppet 2010 Örebro du har på dig på bilden?
(Sprang det loppet själv nämligen.)
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 20:53|
|