Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:16Haha, fast jag kan inte påstå att jag tillhör gnällbältet på det sättet. Har inte lyckats ta åt mig något av dialekten här. (den är ju hemsk 😉 sorry alla örebroare.. )
Helt rätt Johan, visst är medaljen på bilden från blodomloppet! Var halvsjuk när jag
Haha, fast jag kan inte påstå att jag tillhör gnällbältet på det sättet. Har inte lyckats ta åt mig något av dialekten här. (den är ju hemsk 😉 sorry alla örebroare.. )
Helt rätt Johan, visst är medaljen på bilden från blodomloppet! Var halvsjuk när jag
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:20Anso: Jag är inte heller "riktig" örebroare, så jag betraktar mig som 100% gnällfri i det avseendet! 😀 Är inte i Örebro på heltid heller, så jag löper ingen risk att gnällifieras! 😉
Anso: Jag är inte heller "riktig" örebroare, så jag betraktar mig som 100% gnällfri i det avseendet! 😀 Är inte i Örebro på heltid heller, så jag löper ingen risk att gnällifieras! 😉
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:21Bra Linda, då håller vi gnällbältet i schack! =)
Bra Linda, då håller vi gnällbältet i schack! =)
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:30Hej och välkommen Anso!
Apropå nyårstråden så har ju jag faktiskt firat nyår hemma hos dig för ett par år sedan... 🙂
Hej och välkommen Anso!
Apropå nyårstråden så har ju jag faktiskt firat nyår hemma hos dig för ett par år sedan... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:38Men hej Nina! Vad trevligt att "se" dig igen! Det kommer jag allt ihåg när det var, på skolgatan! 🙂
Hur är allt med dig nu för tiden?!
Men hej Nina! Vad trevligt att "se" dig igen! Det kommer jag allt ihåg när det var, på skolgatan! 🙂
Hur är allt med dig nu för tiden?!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:49Ojoj Anso, det lät illa.
Själv lyckades jag slå mitt personbästa och blev inte sjuk heller.
Tråkigt att du skulle åka på dåligheter, man får träna lagom antar jag...
Ojoj Anso, det lät illa.
Själv lyckades jag slå mitt personbästa och blev inte sjuk heller.
Tråkigt att du skulle åka på dåligheter, man får träna lagom antar jag...
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:54Ja, det var dumt att springa när man inte är riktigt frisk. Men jag slog oxå personbästa, så man får ju vara nöjd med det 😉
Det tråkiga var att jag missade Tjurruset som jag tänkt springa i oktober, men får ta nya tag nästa år istället.Springer du må
Ja, det var dumt att springa när man inte är riktigt frisk. Men jag slog oxå personbästa, så man får ju vara nöjd med det 😉
Det tråkiga var att jag missade Tjurruset som jag tänkt springa i oktober, men får ta nya tag nästa år istället.
Springer du må
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 22:56Många och många, näe. Det var mitt första lopp faktiskt 🙂
Gonatt!
Många och många, näe. Det var mitt första lopp faktiskt 🙂
Gonatt!
Quote from ellen olsson on 22 November 2010, 06:36Välkommen hit, Anso! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen hit, Anso! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 09:03Välkommen Anso!
Det var synd att du missade tjurruset. Kan rekommenderas 😀
Välkommen Anso!
Det var synd att du missade tjurruset. Kan rekommenderas 😀