Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 00:39Tjena och välkommen Björn
Tjena och välkommen Björn
Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 06:52Hej och välkommen! *lite förvånad*
*häller upp Champagne i glasen, fast du får väl ett glas öl också för säkerhets skull* 😉
Hej och välkommen! *lite förvånad*
*häller upp Champagne i glasen, fast du får väl ett glas öl också för säkerhets skull* 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 07:13Hej Björn och välkommen !
Hej Björn och välkommen !
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 08:28Välkommen Björn!
Välkommen Björn!
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 10:07Champagne till frukost 😉 Tur att man är ledig!
Välkommen Björn! Slå dig ner i soffan.
Champagne till frukost 😉 Tur att man är ledig!
Välkommen Björn! Slå dig ner i soffan.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 12:48Välkommen Björn! (Ytterligare en som bor i den regniga staden, börjar bli avis...;)) Behåll stövlarna på när du klafsar in vettja! Här vill ingen bli långrandig 🙂
Välkommen Björn! (Ytterligare en som bor i den regniga staden, börjar bli avis...;)) Behåll stövlarna på när du klafsar in vettja! Här vill ingen bli långrandig 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 12:58Ciao,
nu har jag suttit här och läst…och insett att ni verkar ha väldigt roligt…iaf av de man läser det ni skriver…ni verkar ha kul, och vem behöver inte ha det i sitt liv? Så jag tänkte att "Vad har jag att förlora genom att presentera mig"…
Född och
Ciao,
nu har jag suttit här och läst…och insett att ni verkar ha väldigt roligt…iaf av de man läser det ni skriver…ni verkar ha kul, och vem behöver inte ha det i sitt liv? Så jag tänkte att "Vad har jag att förlora genom att presentera mig"…
Född och
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:01Välkommen Jouleen!! En hästtjej till! Jättekul! 🙂 Om du dessutom smygläst ett tag så vet du att vi behåller (rid)stövlarna på när vi klafsar in och slår oss ner i träsket! 😉
Fredrik!!! Mera bubbel hitåt!
Välkommen Jouleen!! En hästtjej till! Jättekul! 🙂 Om du dessutom smygläst ett tag så vet du att vi behåller (rid)stövlarna på när vi klafsar in och slår oss ner i träsket! 😉
Fredrik!!! Mera bubbel hitåt!
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:03Hejsan och välkommen Jouleen 🙂
Hejsan och välkommen Jouleen 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:18Jag flikar in med ett stort välkommen till dom nya o även en ny gammal såg jag. Ni kommer se att i bland är det som en hönsgård här. Ett jädra snattrande men alla har hjärtat på rätt ställe. Så kom in med era tankar o funderingar så ska vi hjälpa till o
Jag flikar in med ett stort välkommen till dom nya o även en ny gammal såg jag. Ni kommer se att i bland är det som en hönsgård här. Ett jädra snattrande men alla har hjärtat på rätt ställe. Så kom in med era tankar o funderingar så ska vi hjälpa till o