Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:37Tackar för bubbelet, Fredrik! 🙂
Jag har en massa funderingar på olika saker när det gäller träning och sånt som jag faktiskt inte vart jag ska vända mig...man får så himla mycket olika svar...
Är det någon här som antar utmaningen att kanske vägleda m
Tackar för bubbelet, Fredrik! 🙂
Jag har en massa funderingar på olika saker när det gäller träning och sånt som jag faktiskt inte vart jag ska vända mig...man får så himla mycket olika svar...
Är det någon här som antar utmaningen att kanske vägleda m
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:40J.Y.: Det beror ju lite på vilken sorts träning du pratar om? Vi har ju alla lite olika kompetenser där beroende på vilken nisch du är ute efter. 🙂
J.Y.: Det beror ju lite på vilken sorts träning du pratar om? Vi har ju alla lite olika kompetenser där beroende på vilken nisch du är ute efter. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:41Jag kan allt! 😀 (eller jag är bra på att googla i alla fall)
EDIT: Det kanske heter "jag har åsikter om allt".
Jag kan allt! 😀 (eller jag är bra på att googla i alla fall)
EDIT: Det kanske heter "jag har åsikter om allt".
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:44@Jessie: Mitt mål är främst att få in lite styrka i kroppen men jag behöver inte direkt gå ner och jag är inte direkt ute efter att bygga allt för mycket muskler. Det jag mest är intresserad av är faktiskt hur man på bästa sätt kan lägga upp ett styrketrä
@Jessie: Mitt mål är främst att få in lite styrka i kroppen men jag behöver inte direkt gå ner och jag är inte direkt ute efter att bygga allt för mycket muskler. Det jag mest är intresserad av är faktiskt hur man på bästa sätt kan lägga upp ett styrketrä
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:48J.Y: Om du kollar på min träning så ser du i min kalender att jag kör styrka funktionell 1-2 pass i veckan. Det är ett skitbra program för att man inte MÅSTE gå till gymet för att göra det (räcker att man har en hyfsat tjock matta att vara på hemma) och s
J.Y: Om du kollar på min träning så ser du i min kalender att jag kör styrka funktionell 1-2 pass i veckan. Det är ett skitbra program för att man inte MÅSTE gå till gymet för att göra det (räcker att man har en hyfsat tjock matta att vara på hemma) och s
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:59@Jessie: Tack så mycket...vem vet det kanske jag gör...jag är inte den som tackar nej till hjälp när den ges...supert (t+)
@Jessie: Tack så mycket...vem vet det kanske jag gör...jag är inte den som tackar nej till hjälp när den ges...supert (t+)
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 20:00Välkommen Jouleen!
Passar bra med champagne efter strykpasset 😉
Välkommen Jouleen!
Passar bra med champagne efter strykpasset 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 20:10(L)-ligt välkomna alla nykomlingar!
(L)-ligt välkomna alla nykomlingar!
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 21:21Stort välkomnande till alla nya, trevligt med fler hästtjejer från en hästgrabb.
Peter
Stort välkomnande till alla nya, trevligt med fler hästtjejer från en hästgrabb.
Peter
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 20:29Intresserad av tjejträningskompisar f&s göteborg. Ser att många kommer själva till passen utan att prata med nån (precis som jag själv).
Alla f&s har ju fikarum. En kaffe (som faktiskt bara kostar 12) samt 2 bananer för 10 spänn. Spartanskt och billigt me
Intresserad av tjejträningskompisar f&s göteborg. Ser att många kommer själva till passen utan att prata med nån (precis som jag själv).
Alla f&s har ju fikarum. En kaffe (som faktiskt bara kostar 12) samt 2 bananer för 10 spänn. Spartanskt och billigt me