Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:27Jag är nog inte heller nån haj på förhållanden.. 🙁 Lessamt, men nu är jag här igen. Typiskt.
Jag är nog inte heller nån haj på förhållanden.. 🙁 Lessamt, men nu är jag här igen. Typiskt.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:32Nej men Carro, supertråkigt ju! 🙁 Vad hände?
Välkommen tillbaka i alla fall! Nu får Fredrik rota fram lite extra fint tröstbubbel så att du blir lite uppmuntrad. Mista en, tusen åter och så vidare 🙂
Nej men Carro, supertråkigt ju! 🙁 Vad hände?
Välkommen tillbaka i alla fall! Nu får Fredrik rota fram lite extra fint tröstbubbel så att du blir lite uppmuntrad. Mista en, tusen åter och så vidare 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:34Tråkigt Carro, men välkommen tillbaka till oss som inte tar oss härifrån...;)
Tråkigt Carro, men välkommen tillbaka till oss som inte tar oss härifrån...;)
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:34Äsch då Carro! Tråkigt att höra.
Äsch då Carro! Tråkigt att höra.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:41åh.. tack.. 🙂 Känner mej välkommen till er som inte tar er härifrån. Jag får nog oxå stanna här. Less på att när man för en gångs skulle siktat högt så flyger man fan i marken.
Näe, de är nog bäst man håller sej här... 🙂
åh.. tack.. 🙂 Känner mej välkommen till er som inte tar er härifrån. Jag får nog oxå stanna här. Less på att när man för en gångs skulle siktat högt så flyger man fan i marken.
Näe, de är nog bäst man håller sej här... 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 22:45Hallå igen! Eftersom jag känner igen mig i det Carro berättar så passar jag på att säga "hej allihop". Jag är också tillbaka - igen.
Har skrivit några enstaka rader förut, men en liten recap kan säkert behövas:
Anna heter jag, 27 år och hemmahörande i B
Hallå igen! Eftersom jag känner igen mig i det Carro berättar så passar jag på att säga "hej allihop". Jag är också tillbaka - igen.
Har skrivit några enstaka rader förut, men en liten recap kan säkert behövas:
Anna heter jag, 27 år och hemmahörande i B
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 22:52Hejsan och välkomna tillbaka...
Hejsan och välkomna tillbaka...
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 22:53Hej Anna och välkommen tillbaka du också då. Tur att det alltid finns plats och förstående människor i vårt singelträsk! 🙂
Fredrik: Nu får du korka upp mera bubbel!!
Hej Anna och välkommen tillbaka du också då. Tur att det alltid finns plats och förstående människor i vårt singelträsk! 🙂
Fredrik: Nu får du korka upp mera bubbel!!
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 23:07Tack så mycket. Bubbel och soffor.. singelträsket har blivit mysigare märker jag. Härligt! =)
Tack så mycket. Bubbel och soffor.. singelträsket har blivit mysigare märker jag. Härligt! =)
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 23:10Här har vi det alltid mysigt Anna 🙂
Här har vi det alltid mysigt Anna 🙂