Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:23Jouleen >> Hej och välkommen !!
Ta plats i soffan och invänta Fredrik så kommer han med lite bubbel 🙂
Jouleen >> Hej och välkommen !!
Ta plats i soffan och invänta Fredrik så kommer han med lite bubbel 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:28Jättekul, en till hästtjej... 😉
Välkommen!
Jättekul, en till hästtjej... 😉
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:49Vilket välkomnade...vad glad jag blir 😉
Linda jag behåller mina (rid)stövlar på och slår mig ner och inväntar lite bubbel...
Vilket välkomnade...vad glad jag blir 😉
Linda jag behåller mina (rid)stövlar på och slår mig ner och inväntar lite bubbel...
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 13:55Välkommen Jouleen, det här med alla hästar måste vara nån slags farsot som far genom sverige. Nåväl, det vore för all del värre om ni "inte hade alla hästarna i hagen". 😉
Välkommen Jouleen, det här med alla hästar måste vara nån slags farsot som far genom sverige. Nåväl, det vore för all del värre om ni "inte hade alla hästarna i hagen". 😉
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:03Det har smittat min dotter också (förutom en orimlig förtjusning över prinsessor). Hon är alldeles till sig över hästar. Helst vill hon förstås ha en rosa..
Det har smittat min dotter också (förutom en orimlig förtjusning över prinsessor). Hon är alldeles till sig över hästar. Helst vill hon förstås ha en rosa..
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:08Rosa häst.. här anar jag att det kan bli problem i framtiden. 🙂
Rosa häst.. här anar jag att det kan bli problem i framtiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:11Välkommen Jouleen! Och övriga ny(gaml)a för den delen!
Börjar kännas som att dom som inte rider är i minoritet, iallafall på tjejsidan. 🙂
Välkommen Jouleen! Och övriga ny(gaml)a för den delen!
Börjar kännas som att dom som inte rider är i minoritet, iallafall på tjejsidan. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 14:16Kat: Se det positivt, hon kommer inte sitta hemma och vänta på prinsen på den vita hästen när hon växer upp. Hon kommer själv vara prinsessan på den rosa! 😀
Kat: Se det positivt, hon kommer inte sitta hemma och vänta på prinsen på den vita hästen när hon växer upp. Hon kommer själv vara prinsessan på den rosa! 😀
Quote from ellen olsson on 23 November 2010, 14:21Välkommen Jouleen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen Jouleen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Fredric Lagerström on 23 November 2010, 14:28Vad trevligt! Jag önskar dej varmt välkommen till vårt glada gäng!!
EDIT: Ändrade ett stavfel...
Vad trevligt! Jag önskar dej varmt välkommen till vårt glada gäng!!
EDIT: Ändrade ett stavfel...