Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:09Tack Fredrik! *skålar glatt*
Ja Henrik, men det blir nästa år istället, skam den som ger sig! 🙂 Sprang du i år? Isf hur var det?!
Tack Fredrik! *skålar glatt*
Ja Henrik, men det blir nästa år istället, skam den som ger sig! 🙂 Sprang du i år? Isf hur var det?!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:16Anso - Hoppas du får vara frisk och kry nästa år så du får springa Tjurruset. Var inte så lerigt som jag trodde, men efter 500m kärr blev jag ganska blöt. Var väldigt backigt så jobbigt. Sammanfattningsvis - väldigt roligt och prestigelöst 😀
Anso - Hoppas du får vara frisk och kry nästa år så du får springa Tjurruset. Var inte så lerigt som jag trodde, men efter 500m kärr blev jag ganska blöt. Var väldigt backigt så jobbigt. Sammanfattningsvis - väldigt roligt och prestigelöst 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:19Det är ju det jag hade hoppats på faktiskt, lite galet, jobbigt och ändå skönt att man får prestera! =)
Det är ju det jag hade hoppats på faktiskt, lite galet, jobbigt och ändå skönt att man får prestera! =)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:20Härligt 😀
Hoppas vi ses där nästa år!
Härligt 😀
Hoppas vi ses där nästa år!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:23Det gör vi absolut - ska se till att hålla mig frisk!
Det gör vi absolut - ska se till att hålla mig frisk!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:28Och så hackar ni på mig (i en annan tråd) för att jag missar plakat! 😉 men ett års framförhållning tycker jag väl är lite väl mycket kanske?!
Och så hackar ni på mig (i en annan tråd) för att jag missar plakat! 😉 men ett års framförhållning tycker jag väl är lite väl mycket kanske?!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:39Tiden går fort när man har roligt 😀
Tiden går fort när man har roligt 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:46(H)
(H)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:58@Anso http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=74807
om tjurruset (t+)
@Anso http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=74807
om tjurruset (t+)
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 00:29.
.