Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

"Min stora härliga soffa som kan användas till mycket" - haha! Vågar nog inte fråga vad du brukar använda den till... 😉

Björn: Ok. Check. 🙂

Henrik!

Slå dig ner i soffan så kommer det champagne strax. Eller tjuvstartade ni med det innan jag dör upp i lördags?

Hade samma tankar som Bennu ang. soffan...

Skickar ett officiellt "välkommen" till Henrik, kul att piken gick fram i lördags! 😉 Glömde nog säga då att vi behåller stövlarna på i det här singelträsket. Bubbel blir det nog om Fredrik lägger manken till! 🙂

Välkommen Henrik!
Och välkommen tillbaka Björn! Ja, skönt att du visar omtanke och har cowboyförklädnad så vi inte behöver bländas av din skönhet… 😉

Välkommen Henrik! *häller upp lite Champagne*

WB Björn. Bara att säga till om cowboyen vill prova en häst. Jag har en som är näääästan inriden som jag kan tänka mig låna ut till någon camikazepilot aaaanytime. 😀

Kamikaze-hästar är helt klart dom bästa hästarna! Och välkomna (eller välkommen och välkommen tillbaks)!

Hej,

inser att det var ett tag sen jag gick med i den här tråden, men inte heller presenterat mig. Har väl faktiskt inte ens gjort ett inlägg heller för den delen, så ni andra kan ju inte veta om att jag gått med. 😉

Jag är norrlandstös på 36 år, som f

Hejsan Anso och välkommen 🙂