Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:01"Min stora härliga soffa som kan användas till mycket" - haha! Vågar nog inte fråga vad du brukar använda den till... 😉
Björn: Ok. Check. 🙂
"Min stora härliga soffa som kan användas till mycket" - haha! Vågar nog inte fråga vad du brukar använda den till... 😉
Björn: Ok. Check. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:03Henrik!
Slå dig ner i soffan så kommer det champagne strax. Eller tjuvstartade ni med det innan jag dör upp i lördags?
Henrik!
Slå dig ner i soffan så kommer det champagne strax. Eller tjuvstartade ni med det innan jag dör upp i lördags?
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:04Hade samma tankar som Bennu ang. soffan...
Hade samma tankar som Bennu ang. soffan...
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 21:26Skickar ett officiellt "välkommen" till Henrik, kul att piken gick fram i lördags! 😉 Glömde nog säga då att vi behåller stövlarna på i det här singelträsket. Bubbel blir det nog om Fredrik lägger manken till! 🙂
Skickar ett officiellt "välkommen" till Henrik, kul att piken gick fram i lördags! 😉 Glömde nog säga då att vi behåller stövlarna på i det här singelträsket. Bubbel blir det nog om Fredrik lägger manken till! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 November 2010, 22:01Välkommen Henrik!
Och välkommen tillbaka Björn! Ja, skönt att du visar omtanke och har cowboyförklädnad så vi inte behöver bländas av din skönhet… 😉
Välkommen Henrik!
Och välkommen tillbaka Björn! Ja, skönt att du visar omtanke och har cowboyförklädnad så vi inte behöver bländas av din skönhet… 😉
Quote from ellen olsson on 18 November 2010, 23:52Välkommen Henrik! *häller upp lite Champagne*
Välkommen Henrik! *häller upp lite Champagne*
Quote from Funbeat user on 19 November 2010, 06:28WB Björn. Bara att säga till om cowboyen vill prova en häst. Jag har en som är näääästan inriden som jag kan tänka mig låna ut till någon camikazepilot aaaanytime. 😀
WB Björn. Bara att säga till om cowboyen vill prova en häst. Jag har en som är näääästan inriden som jag kan tänka mig låna ut till någon camikazepilot aaaanytime. 😀
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 12:53Kamikaze-hästar är helt klart dom bästa hästarna! Och välkomna (eller välkommen och välkommen tillbaks)!
Kamikaze-hästar är helt klart dom bästa hästarna! Och välkomna (eller välkommen och välkommen tillbaks)!
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:27Hej,
inser att det var ett tag sen jag gick med i den här tråden, men inte heller presenterat mig. Har väl faktiskt inte ens gjort ett inlägg heller för den delen, så ni andra kan ju inte veta om att jag gått med. 😉
Jag är norrlandstös på 36 år, som f
Hej,
inser att det var ett tag sen jag gick med i den här tråden, men inte heller presenterat mig. Har väl faktiskt inte ens gjort ett inlägg heller för den delen, så ni andra kan ju inte veta om att jag gått med. 😉
Jag är norrlandstös på 36 år, som f
Quote from Funbeat user on 21 November 2010, 16:29Hejsan Anso och välkommen 🙂
Hejsan Anso och välkommen 🙂