Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:37Förutom att säga att jag är avundsjuk på bubblet och goda bären så kommer lite om mig själv..
30 år från Gällivare men bor i Göteborg. Älskar att träna det mesta. Just nu kör jag mest spinning men även innebandy och gym då tid finns. Innan spelat handbol
Förutom att säga att jag är avundsjuk på bubblet och goda bären så kommer lite om mig själv..
30 år från Gällivare men bor i Göteborg. Älskar att träna det mesta. Just nu kör jag mest spinning men även innebandy och gym då tid finns. Innan spelat handbol
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 17:25Hej och välkommen Mats-Ola! Stövlar på, klafsa in, sitt i soffan och drick bubblet! 🙂 *petar på Fredrik att servera*
Hej och välkommen Mats-Ola! Stövlar på, klafsa in, sitt i soffan och drick bubblet! 🙂 *petar på Fredrik att servera*
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 18:00Välkommen och känn dig som hemma!
Välkommen och känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 18:33Välkomna alla nya och nygamla!
Skål! (eller som vi säger i Finland - Kippis!!)
*spännande att få smaka på discobitchen* 🙂
Välkomna alla nya och nygamla!
Skål! (eller som vi säger i Finland - Kippis!!)
*spännande att få smaka på discobitchen* 🙂
Quote from ellen olsson on 30 November 2010, 22:22Välkommen Mats-Ola! *fortsätter på den inslagna vägen och häller upp Tarlant QV Discobitch Dancefloor Edition i glasen*
Välkommen Mats-Ola! *fortsätter på den inslagna vägen och häller upp Tarlant QV Discobitch Dancefloor Edition i glasen*
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 23:03Godafton på er alla här kommer jag, en 30 åring från Borås.
Jag har varit med här på funbeat länge men först idag hittade jag singelsidan (H:)
Jag har snokat runt lite och ni verkar ju vara goa gummor och gubbar ni som är inne på detta forumet.
Jag sp
Godafton på er alla här kommer jag, en 30 åring från Borås.
Jag har varit med här på funbeat länge men först idag hittade jag singelsidan (H:)
Jag har snokat runt lite och ni verkar ju vara goa gummor och gubbar ni som är inne på detta forumet.
Jag sp
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 23:06Tjena och välkommen Jonny
Tjena och välkommen Jonny
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 23:08Välkomna Jonny och Mats-Ola (och ni andra (det serveras mycket champagne nu))! 🙂
Välkomna Jonny och Mats-Ola (och ni andra (det serveras mycket champagne nu))! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 23:10Tack Jörgen!
Trevligt att vara här 🙂
Tack Jörgen!
Trevligt att vara här 🙂
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 23:13Firar ni alltid in nya medlemmar med bubbel? 🙂
Firar ni alltid in nya medlemmar med bubbel? 🙂