Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:13Lotta: haha, ja de är lite låga kanske, men så här dags på dygnet är inte jag heller så värst kinkig! 😀
Jonny: Hoppas att du inte tar illa upp av att vi diskuterar ditt skägg, men du ville ju ha råd så... 😉
Lotta: haha, ja de är lite låga kanske, men så här dags på dygnet är inte jag heller så värst kinkig! 😀
Jonny: Hoppas att du inte tar illa upp av att vi diskuterar ditt skägg, men du ville ju ha råd så... 😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:14Lotta: Ja, gå och (l)ägg dig du! Inga mer "skal(l) bara" accepteras. 😉
Lotta: Ja, gå och (l)ägg dig du! Inga mer "skal(l) bara" accepteras. 😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:19Mattias: Lotta är ingen (hack)kyckling! Gå och (l)ägg dig själv innan du tupp(ar) av 😉
ojojojojoj, lägre än lägst! Lägre än Glocanet till och med (#)
Mattias: Lotta är ingen (hack)kyckling! Gå och (l)ägg dig själv innan du tupp(ar) av 😉
ojojojojoj, lägre än lägst! Lägre än Glocanet till och med (#)
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:29Linda: Nu tycker jag nog att du gjorde en höna av en fjäder. 😉
Men jag ska faktiskt gå och sova nu.
Linda: Nu tycker jag nog att du gjorde en höna av en fjäder. 😉
Men jag ska faktiskt gå och sova nu.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:30(t+) Vi kan säkert styra in det här på får också... apropå Glocalnets sheepiga skämt. Men här sätter jag punkt. Lämnar datorn för värmen i redet. 🙂
(t+) Vi kan säkert styra in det här på får också... apropå Glocalnets sheepiga skämt. Men här sätter jag punkt. Lämnar datorn för värmen i redet. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:36Jag tycker det är väldigt trevligt att ni diskuterar mitt skägg haha 😀
Att färga det vitt har jag inte funderat på, finns det någon kritvit hårfärgningspryl? Kunde ju vara ganska cool...I tisdags var jag ute och sprang 2 mil, då kan jag säga att jag
Jag tycker det är väldigt trevligt att ni diskuterar mitt skägg haha 😀
Att färga det vitt har jag inte funderat på, finns det någon kritvit hårfärgningspryl? Kunde ju vara ganska cool...
I tisdags var jag ute och sprang 2 mil, då kan jag säga att jag
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 00:44Tjejerna här på funbeat verkar tro jag ser *yngre* ut med skägg. Kan inte förstå varför... 😉
Tjejerna här på funbeat verkar tro jag ser *yngre* ut med skägg. Kan inte förstå varför... 😉
Quote from ellen olsson on 2 December 2010, 06:38😀 Här ordvitsas det friskt, märker jag.
😀 Här ordvitsas det friskt, märker jag.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 14:22@Johan: Som jag har förstått det så vet många tjejer att killar med ungt utseende gärna odlar skägg för att se lite äldre ut. Av mig ses dock detta igenom och följaktligen anar jag (felaktigt eller med rätta, det vet man först när man frågar) att killen ä
@Johan: Som jag har förstått det så vet många tjejer att killar med ungt utseende gärna odlar skägg för att se lite äldre ut. Av mig ses dock detta igenom och följaktligen anar jag (felaktigt eller med rätta, det vet man först när man frågar) att killen ä
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 15:28Lotta: Det där var lite komplicerat. Så ser du en kille med skägg så försöker du först dra bort lite för ålder pga skägget, för att få fram en renrakad ålder, och sedan drar du bort lite till som kompensation för att skägget nog var avsett att höja åldern
Lotta: Det där var lite komplicerat. Så ser du en kille med skägg så försöker du först dra bort lite för ålder pga skägget, för att få fram en renrakad ålder, och sedan drar du bort lite till som kompensation för att skägget nog var avsett att höja åldern