Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 21:34Hur många dagars skäggstubb är ok? Är ganska skönt att ha lite skägg nu på vintern...
Hur många dagars skäggstubb är ok? Är ganska skönt att ha lite skägg nu på vintern...
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 21:41Henrik: Beror ju lite på tillväxt-takten... (och konsistensen som sagt)
Känns som vi skulle behöva en helt ny tråd för skägg-styling-konsultationer. 🙂
Henrik: Beror ju lite på tillväxt-takten... (och konsistensen som sagt)
Känns som vi skulle behöva en helt ny tråd för skägg-styling-konsultationer. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 00:03Då sparar jag mitt skägg ett tag till 🙂 det blir ju rätt frostigt och hett eller coolt denna årstiden, framförallt så värmer det fint
Då sparar jag mitt skägg ett tag till 🙂 det blir ju rätt frostigt och hett eller coolt denna årstiden, framförallt så värmer det fint
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 00:12@Lotta Inte så logiskt. (?) Förstår tanken, men varför tror du (eller Jessie, eller vem det nu var) att det är därför jag har skägg?
@Mattias Eh, hur ser en äldre version av mig ut? Bra hoppas jag...
@Nina Jag får frost i skägget när jag är ute och åker
@Lotta Inte så logiskt. (?) Förstår tanken, men varför tror du (eller Jessie, eller vem det nu var) att det är därför jag har skägg?
@Mattias Eh, hur ser en äldre version av mig ut? Bra hoppas jag...
@Nina Jag får frost i skägget när jag är ute och åker
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 01:33Mattias: Exakt 😉 Fast det finns en övre åldersgräns för det där, sen funkar inte den logiken längre.
Nina Ö: Håller till fullo med dig i din checklista a till c.
Johan: Hm... jag hänger faktiskt inte riktigt med i din fråga. Vad är därför?
Intressa
Mattias: Exakt 😉 Fast det finns en övre åldersgräns för det där, sen funkar inte den logiken längre.
Nina Ö: Håller till fullo med dig i din checklista a till c.
Johan: Hm... jag hänger faktiskt inte riktigt med i din fråga. Vad är därför?
Intressa
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 07:16Mattias: AV! *bestämdaste minen går på*
Johan: Vi tycker att du ser yngre ut med skägg därför att du SER yngre ut med skägg. Eller iaf på den bilden med skägg som du har som presbild jämfört med andra mer oskäggiga bilder du också lagt ut i forumet vid o
Mattias: AV! *bestämdaste minen går på*
Johan: Vi tycker att du ser yngre ut med skägg därför att du SER yngre ut med skägg. Eller iaf på den bilden med skägg som du har som presbild jämfört med andra mer oskäggiga bilder du också lagt ut i forumet vid o
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 11:43@Lotta Ja, alltså att jag skaffade skägg för att jag tyckte jag såg för ung ut. Det verkar ju som du tror det iaf?
Jessie har uppenbarligen redan bestämt sig...
@Lotta Ja, alltså att jag skaffade skägg för att jag tyckte jag såg för ung ut. Det verkar ju som du tror det iaf?
Jessie har uppenbarligen redan bestämt sig...
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 13:37@Johan: Alltså, jag har enbart sett dig med skägg, så jag vet inte hur du ser ut. Men enligt mig ser du hyfsat ung ut 🙂 Om du sen tyckte att du såg FÖR ung ut innan skägget vet jag inte... Huvudsaken är väl ändå att DU trivs 🙂
@Johan: Alltså, jag har enbart sett dig med skägg, så jag vet inte hur du ser ut. Men enligt mig ser du hyfsat ung ut 🙂 Om du sen tyckte att du såg FÖR ung ut innan skägget vet jag inte... Huvudsaken är väl ändå att DU trivs 🙂
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 17:05Betyder logiken i den här diskussionen att killar som kör slätrakat vill se yngre ut?
Betyder logiken i den här diskussionen att killar som kör slätrakat vill se yngre ut?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 17:11Jag kan berätta hur det gick till när jag skaffade skägg då, så ingen behöver undra. Det var förr-förra sommaren då jag hälsade på en kompis uppe i Skellefteå. Jag lät bli att raka mig under den veckan för att se hur pass mycket skägg som växte ut. Blev e
Jag kan berätta hur det gick till när jag skaffade skägg då, så ingen behöver undra. Det var förr-förra sommaren då jag hälsade på en kompis uppe i Skellefteå. Jag lät bli att raka mig under den veckan för att se hur pass mycket skägg som växte ut. Blev e