Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:28Johan: Ja, jag menade inget negativt. Mer att om jag skaffar en bild tagen ur samma vinkel som du så är vi inte helt olika. Förutom att jag säkert ser äldre och slitnare ut. 🙂
Lotta: Så med skägg nu ser jag yngre ut för att jag ser äldre ut? 😉
Jessie
Johan: Ja, jag menade inget negativt. Mer att om jag skaffar en bild tagen ur samma vinkel som du så är vi inte helt olika. Förutom att jag säkert ser äldre och slitnare ut. 🙂
Lotta: Så med skägg nu ser jag yngre ut för att jag ser äldre ut? 😉
Jessie
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:47Det var inte borta i söndags Mattias, redan bytt stil o gett vika för åsikterna på Funbeat 😀
Det var inte borta i söndags Mattias, redan bytt stil o gett vika för åsikterna på Funbeat 😀
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 23:12Pia: Jag är lyhörd för vad som går hem hos damerna. (Eller som vi också kallar det "har ingen egen vilja".) Plus att mina korsade fingrar säkert inverkar också. 🙂
Pia: Jag är lyhörd för vad som går hem hos damerna. (Eller som vi också kallar det "har ingen egen vilja".) Plus att mina korsade fingrar säkert inverkar också. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 06:58En del män ser ju faktiskt snyggare ut MED skägg (kom plötsligt på nu). Kommer ihåg hur jag tjatade på ett av mina ex att det där skägget bara MÅSTE bort... tills han rakade av det och visade sig knappt ha någon haka. Gaaaah! (#)
Skägg = PÅ! i de fallen
En del män ser ju faktiskt snyggare ut MED skägg (kom plötsligt på nu). Kommer ihåg hur jag tjatade på ett av mina ex att det där skägget bara MÅSTE bort... tills han rakade av det och visade sig knappt ha någon haka. Gaaaah! (#)
Skägg = PÅ! i de fallen
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:01Alltså, det finns ju många versioner av skägg; pipskägg, pipskägg med mustasch, helskägg, skepparkrans, getskägg... om det inte är samma som pipskägg?? Johan, har du testat många "frisyrer"?
Sant Jessie. En del passar jäkligt bra i skägg, en del bättre u
Alltså, det finns ju många versioner av skägg; pipskägg, pipskägg med mustasch, helskägg, skepparkrans, getskägg... om det inte är samma som pipskägg?? Johan, har du testat många "frisyrer"?
Sant Jessie. En del passar jäkligt bra i skägg, en del bättre u
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:03haha Lotta ja det finns många varianter....
haha Lotta ja det finns många varianter....
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:14Njae, har mest haft ungefär samma stil. Dock mer välvårdad nu än i början kanske.
Vi kanske får starta en skäggtråd?
Njae, har mest haft ungefär samma stil. Dock mer välvårdad nu än i början kanske.
Vi kanske får starta en skäggtråd?
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 21:38Välkomna Christina, Mats-Ola och Jonny!
Välkomna Christina, Mats-Ola och Jonny!
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 23:27Jag får nog ta och sluta ann till denna skara..
annars får det fan vara!En snart 30 årig tjej, som finner ej.
Inga paket under granen till mig
från beudrare så säg
vad för mössa kan jag sticka till dig??Är ingen poet
jag vet 😉
Jag får nog ta och sluta ann till denna skara..
annars får det fan vara!
En snart 30 årig tjej, som finner ej.
Inga paket under granen till mig
från beudrare så säg
vad för mössa kan jag sticka till dig??
Är ingen poet
jag vet 😉
Quote from ellen olsson on 5 December 2010, 23:32Välkommen Ulrika! Charmig presentation 🙂
*häller upp välkomstchampagne, QV Discobitch, i glasen*
Välkommen Ulrika! Charmig presentation 🙂
*häller upp välkomstchampagne, QV Discobitch, i glasen*