Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 09:31tack ska ni ha
tack ska ni ha
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 09:43jaha vad händer idag då? Själv ska jag och grabben ta en långsväng (lång för han) ta med oss lite fika och bara njuta av den underbara vårdagen. Ha det så hörs vi ikväll.
jaha vad händer idag då? Själv ska jag och grabben ta en långsväng (lång för han) ta med oss lite fika och bara njuta av den underbara vårdagen. Ha det så hörs vi ikväll.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 09:46Välkommen till singelträsket Patrik! Ställ ifrån dig cykeln (jag är inte cyklist så jag får kalla allt med två hjul för "cykel" ;)) och slå dig ner i soffan! Någon som sett Fredrik och skumpan?
Välkommen till singelträsket Patrik! Ställ ifrån dig cykeln (jag är inte cyklist så jag får kalla allt med två hjul för "cykel" ;)) och slå dig ner i soffan! Någon som sett Fredrik och skumpan?
Quote from ellen olsson on 17 April 2011, 09:53Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:09Funderar på hur många medlemmar som bara sitter och smyger här. Det måste ju finnas fler singlar än vi som brukar synas här. Ge er till känna nu, jag är snäll som en ängel och bits enbart på kommando 😉
Funderar på hur många medlemmar som bara sitter och smyger här. Det måste ju finnas fler singlar än vi som brukar synas här. Ge er till känna nu, jag är snäll som en ängel och bits enbart på kommando 😉
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 19:12Vadå, duger inte vi (jag)?
Vadå, duger inte vi (jag)?
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:14Jovisst, ni duger allisamman men visst vore det kul med fler? 😀
Jovisst, ni duger allisamman men visst vore det kul med fler? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 19:14Ja, fler damer. Hejdå Jari!
Ja, fler damer. Hejdå Jari!
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:15Hahah, precis... eller inte damer för min del då utan tjejer 😉
Hahah, precis... eller inte damer för min del då utan tjejer 😉
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:16Hur många av dem tror du vill hångla med dig, Bruse ?
Hur många av dem tror du vill hångla med dig, Bruse ?