Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 19:17Två av två tillfrågade har svarat jakande. Med dig vet jag inte, du skyller bara på fötter och NE-blanketter.
Två av två tillfrågade har svarat jakande. Med dig vet jag inte, du skyller bara på fötter och NE-blanketter.
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 19:18Men, det som händer på en funbeatträff, stannar på en funbeatträff.
Men, det som händer på en funbeatträff, stannar på en funbeatträff.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:26Så lättfångade de är..... som sagt, jag är otroligt svårfångad ! Du får ligga i ordentligt om vi skall hångla !
Så lättfångade de är..... som sagt, jag är otroligt svårfångad ! Du får ligga i ordentligt om vi skall hångla !
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 19:28Får jag ligga om vi hånglar?!
Får jag ligga om vi hånglar?!
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:34You got me..... 😉 ja, men det går väl att variera sig ?
You got me..... 😉 ja, men det går väl att variera sig ?
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 19:47Ja, vi kan hänga i en trapets.
Ja, vi kan hänga i en trapets.
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 19:55Tips till er: En sexgunga borde väl bjuda på variation? 😀
Tips till er: En sexgunga borde väl bjuda på variation? 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:15Jari, okunnig i ämnet, vad är en sexgunga ?
Jari, okunnig i ämnet, vad är en sexgunga ?
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:17Ann-Sofie ---> Googla! 😀
Ann-Sofie ---> Googla! 😀
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:20Vill inte ha !!! Jari, jag är förvånad över att du vet vad en sådan är !
Vill inte ha !!! Jari, jag är förvånad över att du vet vad en sådan är !