Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:45"kunskap och gillande är två olika saker"
Jag tror Bruser menar att bara för att men vet vad något är så behöver man inte gilla det...eller?
"kunskap och gillande är två olika saker"
Jag tror Bruser menar att bara för att men vet vad något är så behöver man inte gilla det...eller?
Quote from Funbeat user on 17 April 2011, 20:46(t+) Fattade det tillslut. Var så inne i annat här och läste det så snabbt och kopplade inte 😀
(t+) Fattade det tillslut. Var så inne i annat här och läste det så snabbt och kopplade inte 😀
Quote from Rasmus Olsson on 17 April 2011, 20:52Ni är ju riktigt begåvade!
Ni är ju riktigt begåvade!
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 20:15Välkommen alla nya 🙂
Välkommen alla nya 🙂
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 20:16Tjenare Mikaela! *skakar lilla tassen*
Tjenare Mikaela! *skakar lilla tassen*
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 20:19Hej Jari *skakar hand*
Hej Jari *skakar hand*
Quote from Funbeat user on 19 April 2011, 08:46Här var det många nya - välkomna hit allesammans.
Här var det många nya - välkomna hit allesammans.
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 12:49Välkomna alla nya!! 😀
Välkomna alla nya!! 😀
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:42Hej!
Vem är då jag. Är en virrig civilingenjör som jobbar med kärnkraft. Har dock inte fått namnet Professor Kalkyl ännu. =)Har under en längre tid negligerat träningen, men bestämde mig i höstas för att ta tag i detta till 110 %. Vet att rund är en här
Hej!
Vem är då jag. Är en virrig civilingenjör som jobbar med kärnkraft. Har dock inte fått namnet Professor Kalkyl ännu. =)
Har under en längre tid negligerat träningen, men bestämde mig i höstas för att ta tag i detta till 110 %. Vet att rund är en här
Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 21:44Välkommen Kenth!
Välkommen Kenth!