Quote from Funbeat user on 21 April 2011, 23:57Lyxigt med champagne så här på torsdagskvällen..! Välkomna!
Lyxigt med champagne så här på torsdagskvällen..! Välkomna!
Quote from ellen olsson on 22 April 2011, 00:08Otjänligt vatten? Är du i mina hemtrakter, Camilla?
Otjänligt vatten? Är du i mina hemtrakter, Camilla?
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 00:25Nä, jag är i Fjällnäs och det har med snösmältningen att göra. Vi vet inte när skylten sattes upp och mina föräldrar har varit här i två veckor. Jag kom i går och dricker vatten som vanligt men trodde det var citrondricka till lunch. Men nu har vi kokat v
Nä, jag är i Fjällnäs och det har med snösmältningen att göra. Vi vet inte när skylten sattes upp och mina föräldrar har varit här i två veckor. Jag kom i går och dricker vatten som vanligt men trodde det var citrondricka till lunch. Men nu har vi kokat v
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 08:48Skönt att vara singel... det verkar som det är här det händer på FB... finns det någon tråd med färre än 100 svar... det är lite svårt att läsa in sig, men det är väl här man börjar 🙂
Singel med två tonåringar på halvtid. Är en 188 cm lång kinestetisk
Skönt att vara singel... det verkar som det är här det händer på FB... finns det någon tråd med färre än 100 svar... det är lite svårt att läsa in sig, men det är väl här man börjar 🙂
Singel med två tonåringar på halvtid. Är en 188 cm lång kinestetisk
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 09:57Välkommen Pertti! 😀 Så värst skräckinjagande är du inte. 😉 När Fredrik vaknar får du champagnefrukost. 😀
Välkommen Pertti! 😀 Så värst skräckinjagande är du inte. 😉 När Fredrik vaknar får du champagnefrukost. 😀
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 10:20Välkommen! 😀
Ingen ide att du försöker läsa allt som har skrivits. Du kommer förmodligen ha fullt upp med att läsa allt som blir nyproducerat 😉
Välkommen! 😀
Ingen ide att du försöker läsa allt som har skrivits. Du kommer förmodligen ha fullt upp med att läsa allt som blir nyproducerat 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:21Välkommen till vårt singelträsk Pertti! Slå dig ner i soffan och invänta välkomstskumpan! 🙂
Välkommen till vårt singelträsk Pertti! Slå dig ner i soffan och invänta välkomstskumpan! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 11:42Tackar och bockar... singelträsket är mitt andra hem, fötterna ser ut som russin vid det här laget, men skumpa är jag inte van vid... ber om ursäkt i förväg ifall jag brister ut i en sång eller drar en ekivok historia 😉
Tackar och bockar... singelträsket är mitt andra hem, fötterna ser ut som russin vid det här laget, men skumpa är jag inte van vid... ber om ursäkt i förväg ifall jag brister ut i en sång eller drar en ekivok historia 😉
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 17:26välkommen Kenth och Pertti
välkommen Kenth och Pertti
Quote from ellen olsson on 24 April 2011, 18:17Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*