Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2011, 20:41Hej Frida! Fint efternamn du har och fyra cyklar. Det underlättar en del.
Hej Frida! Fint efternamn du har och fyra cyklar. Det underlättar en del.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:51Pertti: jag vill oxå ha en..
jag tänkte mer: måste paddla i sommar, marvikarna är så härliga
Pertti: jag vill oxå ha en..
jag tänkte mer: måste paddla i sommar, marvikarna är så härliga
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:58Välkommen Frida! Bara att slå dig ner i soffan här hos oss! Cykelskorna kan du behålla på när du klafsar in i vårt singelträsk 🙂
Fredrik! Mer skumpa hitåt!
Välkommen Frida! Bara att slå dig ner i soffan här hos oss! Cykelskorna kan du behålla på när du klafsar in i vårt singelträsk 🙂
Fredrik! Mer skumpa hitåt!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:01och fredrik; jag vill ha påfyllning!
och fredrik; jag vill ha påfyllning!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:20Välkommen Frida!
Jag ligger efter med cyklar men jag har fyra par badbyxor. 🙂
Välkommen Frida!
Jag ligger efter med cyklar men jag har fyra par badbyxor. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:24Välkommen Frida! 🙂
Välkommen Frida! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:33Finns det någon skumpa kvar?! Kom nyss hem och är väldigt törstig...
Finns det någon skumpa kvar?! Kom nyss hem och är väldigt törstig...
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2011, 21:35Det verkar som freddegrädde har stängt butiken. Sry.
Det verkar som freddegrädde har stängt butiken. Sry.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:36Välkommen Frida! 😀 Jag har oxå 4 cyklar. Eller ja, i teorin då. Två av dem cyklar barnen på. 😉
Freeedriiiik!!! Jag har inte fått champagne på länge! *gapar stort* Mata mig!!
Välkommen Frida! 😀 Jag har oxå 4 cyklar. Eller ja, i teorin då. Två av dem cyklar barnen på. 😉
Freeedriiiik!!! Jag har inte fått champagne på länge! *gapar stort* Mata mig!!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:40Äh...skumpa är bara för dom som vill vara lite märkvärdiga...;) Jag håller mig till sportdryck...;)
Äh...skumpa är bara för dom som vill vara lite märkvärdiga...;) Jag håller mig till sportdryck...;)