Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:41Tobbe: (t+)
Tobbe: (t+)
Quote from Rasmus Olsson on 24 April 2011, 21:44Sportdryck som Talisker!
Sportdryck som Talisker!
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:48Det funkar...men även Bowmore, Enervit, Maxim, Newcastel, Leffe, mfl...kan oxå fungera bra...men perioden för inmundigande av större mängder alkohol är just nu över...så jag håller mig till dom i mitten...;)
Det funkar...men även Bowmore, Enervit, Maxim, Newcastel, Leffe, mfl...kan oxå fungera bra...men perioden för inmundigande av större mängder alkohol är just nu över...så jag håller mig till dom i mitten...;)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 21:56Välkommen Frida 🙂
Välkommen Frida 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 23:47Välkommen Frida!
Trevligt att det trillar in någon jämnårig tjej här med! 😀 Synd att du bor i Malmö bara. Men, jag skall ju snart flytta. Så vem vet, man kanske hamnar i de trakterna? 😉
Välkommen Frida!
Trevligt att det trillar in någon jämnårig tjej här med! 😀 Synd att du bor i Malmö bara. Men, jag skall ju snart flytta. Så vem vet, man kanske hamnar i de trakterna? 😉
Quote from ellen olsson on 25 April 2011, 00:06Välkommen hit! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen hit! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from ellen olsson on 25 April 2011, 00:08För tydlighets skull: Det skulle aldrig falla mig in att anordna eller åka på spritinköpsresor till Tyskland.
För tydlighets skull: Det skulle aldrig falla mig in att anordna eller åka på spritinköpsresor till Tyskland.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:34Tack för alla välkomnande!!! Hasse: huhm, badkläder, dont start it.. (gammal tävlingssimmerska) Hebbe: Nej, absolut inget hinder ju, och de är till för att ta sig över? dessutom är det mycket roligare att ha träningshelg på okänd ort än på gamla vanliga v
Tack för alla välkomnande!!! Hasse: huhm, badkläder, dont start it.. (gammal tävlingssimmerska) Hebbe: Nej, absolut inget hinder ju, och de är till för att ta sig över? dessutom är det mycket roligare att ha träningshelg på okänd ort än på gamla vanliga v
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 00:45Absolut! Trevligt med hinder så att inte vägen blir spikrak. Träningshelg på främmande ort låter trevligt. Visserligen bor jag på främmande ort just nu(flyttade hit till Stockholm i februari) men det är alltid roligt med nya ställen. 🙂
Absolut! Trevligt med hinder så att inte vägen blir spikrak. Träningshelg på främmande ort låter trevligt. Visserligen bor jag på främmande ort just nu(flyttade hit till Stockholm i februari) men det är alltid roligt med nya ställen. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2011, 08:17Jag har åxå bara en träningscykel. De andra är fyllecykel, cykelpolocykel, vintercykel, ska-snart-bygga-klart-cykel, Mtb...
Jag har åxå bara en träningscykel. De andra är fyllecykel, cykelpolocykel, vintercykel, ska-snart-bygga-klart-cykel, Mtb...