Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Tobbe: (t+)

Sportdryck som Talisker!

Det funkar...men även Bowmore, Enervit, Maxim, Newcastel, Leffe, mfl...kan oxå fungera bra...men perioden för inmundigande av större mängder alkohol är just nu över...så jag håller mig till dom i mitten...;)

Välkommen Frida 🙂

Välkommen Frida!
Trevligt att det trillar in någon jämnårig tjej här med! 😀 Synd att du bor i Malmö bara. Men, jag skall ju snart flytta. Så vem vet, man kanske hamnar i de trakterna? 😉

Välkommen hit! *häller upp Champagne i glasen*

För tydlighets skull: Det skulle aldrig falla mig in att anordna eller åka på spritinköpsresor till Tyskland.

Tack för alla välkomnande!!! Hasse: huhm, badkläder, dont start it.. (gammal tävlingssimmerska) Hebbe: Nej, absolut inget hinder ju, och de är till för att ta sig över? dessutom är det mycket roligare att ha träningshelg på okänd ort än på gamla vanliga v

Absolut! Trevligt med hinder så att inte vägen blir spikrak. Träningshelg på främmande ort låter trevligt. Visserligen bor jag på främmande ort just nu(flyttade hit till Stockholm i februari) men det är alltid roligt med nya ställen. 🙂

Jag har åxå bara en träningscykel. De andra är fyllecykel, cykelpolocykel, vintercykel, ska-snart-bygga-klart-cykel, Mtb...