Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:26Välkommen Lars!
Välkommen Lars!
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:38det är ju för att vara här som jag är singel...eller ?
det är ju för att vara här som jag är singel...eller ?
Quote from Rasmus Olsson on 25 April 2011, 20:46Jag är dokumenterad, men det var såt trist å va osingel, för jag ville ju tebax hit. Tvåfallt.
Jag är dokumenterad, men det var såt trist å va osingel, för jag ville ju tebax hit. Tvåfallt.
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:13var ju bara därför som jag gjorde slut med M...
var ju bara därför som jag gjorde slut med M...
Quote from ellen olsson on 25 April 2011, 21:15Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:30My oh my! Många nya - välkomna allihopa! 😀
Tar väl igen allt med x antal glas skumpa då.. SKÅL på er så här på söndagskvällen!Kollar Mamma Mia! - jag får visst aldrig nog.. *sjunger hejvilt med i musiken*
My oh my! Många nya - välkomna allihopa! 😀
Tar väl igen allt med x antal glas skumpa då.. SKÅL på er så här på söndagskvällen!
Kollar Mamma Mia! - jag får visst aldrig nog.. *sjunger hejvilt med i musiken*
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:56*viskar* Psst Anso! Det är måndag idag! 😉
*viskar* Psst Anso! Det är måndag idag! 😉
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:03Men det känns som söndag...
Men det känns som söndag...
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:04är det söndag idag, jag trodde det var måndag.. men.. jag har gärna fel!
är det söndag idag, jag trodde det var måndag.. men.. jag har gärna fel!
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 22:25Åååh! just, det är ju söndags-måndag idag. Den här veckan kommer bli knasig känner jag, har ju redan börjat kontsigt!
Godnatt med er singelvänner!
Åååh! just, det är ju söndags-måndag idag. Den här veckan kommer bli knasig känner jag, har ju redan börjat kontsigt!
Godnatt med er singelvänner!