Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 21:54Välkommen Lars 🙂
Välkommen Lars 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 22:02Camilla: Du kan få min ranson annars! *räcker över*
Camilla: Du kan få min ranson annars! *räcker över*
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 22:04Tack Linda 😉
Tack Linda 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 18:38Välkommen alla nya 🙂 Kul med en Malmöbo oxå! Inte en dag för tidigt faktiskt! 🙂
Välkommen alla nya 🙂 Kul med en Malmöbo oxå! Inte en dag för tidigt faktiskt! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 27 April 2011, 20:52Välkomna ska ni vara!
Linda och Camilla: I grunden gäller att man kan välja att ta ut sin bubbelranson eller avstå. Det finns inga belägg för att överlåta ransoner i stadgarna. Jag är orolig för att ett överlåtande hit och dit kan skapa en grogrund för
Välkomna ska ni vara!
Linda och Camilla: I grunden gäller att man kan välja att ta ut sin bubbelranson eller avstå. Det finns inga belägg för att överlåta ransoner i stadgarna. Jag är orolig för att ett överlåtande hit och dit kan skapa en grogrund för
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:21Oj, vad ni skriver! Man hinner ju inte med.
Nåväl, det viktigaste jag vill ha sagt är
1) jag dricker inte så ofta och champagne har jag aldrig förstått tjusningen med. Färskpressad juice däremot... morot. Apelsin. Päron. Mraow.
2) Pertti, ekivoka skämt
Oj, vad ni skriver! Man hinner ju inte med.
Nåväl, det viktigaste jag vill ha sagt är
1) jag dricker inte så ofta och champagne har jag aldrig förstått tjusningen med. Färskpressad juice däremot... morot. Apelsin. Päron. Mraow.
2) Pertti, ekivoka skämt
Quote from ellen olsson on 27 April 2011, 21:24Hanna Maria: Vad har du provat för Champagne tidigare? Du kanske har haft otur och drabbats av defekt vin?
Här bjuder vi nämligen inte på vilket plonk som helst! 😉
Hanna Maria: Vad har du provat för Champagne tidigare? Du kanske har haft otur och drabbats av defekt vin?
Här bjuder vi nämligen inte på vilket plonk som helst! 😉
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:30Fredrik, det enda vinrelaterade som jag tycker är gott är hemmagjord glögg och rödvinskokta päron.
Mmmmmmmmmmmm.(mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)
Fredrik, det enda vinrelaterade som jag tycker är gott är hemmagjord glögg och rödvinskokta päron.
Mmmmmmmmmmmm.
(mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:35Jag insåg just att jag inte kommer på något som innehåller päron som är äckligt.
Päronjuice är det godaste som finns.
Päronsplit är gott.
Torkade päron ger orala orgasmer.
T o m päronkonjak är mycket godare än vanlig konjak.
Jag insåg just att jag inte kommer på något som innehåller päron som är äckligt.
Päronjuice är det godaste som finns.
Päronsplit är gott.
Torkade päron ger orala orgasmer.
T o m päronkonjak är mycket godare än vanlig konjak.
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 21:38Konserverade päron med smält after eight på?
Konserverade päron med smält after eight på?