Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Johan, det har jag inte provat. Men jag tänkte just på konserverade päron med chokladsås och en gräddig vaniljglass. Mrm.

@Hanna Maria...och päron

En familj sitter runt middagsbordet och sonen undrar om han kan få ställa en fråga.
Pappan svarar:
- Ja visst, fråga på bara!
Den unga mannen tvekar men frågar sin pappa:
- Pappa, hur många olika typer av bröst finns det?
Pappan

Hanna jag är som dig, har inte heller förstått grejen med champagne. Brukar det dessutom inte vara något man måste lära sig att gilla? (vilket jag inte ser funktionen av att göra, det är ju varken nyttigt eller billigt...)

Pertti, åh nej, vi ska inte vara elaka mot varandras kroppar! En älskad kropp är en vacker kropp, en oälskad kropp ska man ta ut skilsmässa från.
I min något idealistiska värld i a f... kanske förklarar att jag är singel...

Hanna. Vad är ditt riktiga namn och var bor du?

Jaadu Aadu... det kan man fråga sig!
Jag vet inte om du brukar posta namn och adress offentligt? Kanske nakenbilder också? 😉

Nu ska denna donna nanna.

Gnatt!

Ja, jag postar mitt namn offentligt, jag har inget att dölja.

Vad döljer du Hanna?

Hanna: Haha. Men tänk så lätt det skulle vara att osingla sig i så fall 🙂
Men jag håller med dig. Man skall inte tvinga i sig nått som inte är gott. Därför undviker jag broccoli, kaffe, öl, starksprit, champagne(som inte är virtuell) och mången alkoläsk

Mitt namn och min adress, till exempel. Kanske har man olika upplevelser av säkerhet online beroende på vilket kön man tillhör. Personligen har jag haft mer än nog av knäppgökar i mitt liv. Jag säger inte att du är en sådan, jag säger att jag inte gör mig

Hebbe, jag tycker inte att det är så många kroppar man älskar. Men du kanske inte menade så?
Broccoli gillar jag. Inte sönderkokt. Typ doppad i kokande vatten, fortfarande krunchig och starkt grön. Men vad gäller resten håller jag med dig!