Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:28Välkommen alla nya 🙂
*Skyndar mej att tjuvsmaka på champangen*
Välkommen alla nya 🙂
*Skyndar mej att tjuvsmaka på champangen*
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2011, 19:30Välkommen Pertti! Tjejer, plocka undan flaskorna nu. Här ser för bedrövligt ut! 😉
Ps. Pertti vill du ha snus så har jag.
Ds.
Välkommen Pertti! Tjejer, plocka undan flaskorna nu. Här ser för bedrövligt ut! 😉
Ps. Pertti vill du ha snus så har jag.
Ds.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:33Va ett tag sedan man va inne och skrev här...men välkommna alla nya:-)
Men det är H-VETE vad ni super här inne...;) Trodde detta va ett träningsforum...;)
Va ett tag sedan man va inne och skrev här...men välkommna alla nya:-)
Men det är H-VETE vad ni super här inne...;) Trodde detta va ett träningsforum...;)
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:42Vi tränar även våra levrar.
Vi tränar även våra levrar.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:44Trodde inte man kunde träna levern...;)
Trodde inte man kunde träna levern...;)
Quote from Fredric Lagerström on 24 April 2011, 19:49Jo, men i början handlade det ju en hel del om träning. Det var kajakpaddlingsträffar och klätterträffar o gud vet vad. Nu har det mer och mer retarderat till ett rent fylleforum 😉 Fredrik arrangerar spritinköpsresor till Tyskland osv.
Jo, men i början handlade det ju en hel del om träning. Det var kajakpaddlingsträffar och klätterträffar o gud vet vad. Nu har det mer och mer retarderat till ett rent fylleforum 😉 Fredrik arrangerar spritinköpsresor till Tyskland osv.
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 19:58jag har tänkt på kajaker idag
jag har tänkt på kajaker idag
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:10@Aadu... ingen snus tack... jag känner mig dock lite på snusen redan... tre träningspass och champagne på det... då känner man direkt att det är jorden som snurrar runt solen 🙂
Jag har oxå tänkt på kajak... köpte en Point 65 nyligen och hoppas komma ut
@Aadu... ingen snus tack... jag känner mig dock lite på snusen redan... tre träningspass och champagne på det... då känner man direkt att det är jorden som snurrar runt solen 🙂
Jag har oxå tänkt på kajak... köpte en Point 65 nyligen och hoppas komma ut
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:28Hej!
Frida, snart 25 årig Malmöbo som är en f.d. simmerska som fick lust att göra en klassiker, men hamnade på villovägar och nu nyfiket upptäcker triatlonvärlden! Samtidigt som jag drömmer om en mtb och häftiga äventyrssemestrar, svårt att hålla sig til
Hej!
Frida, snart 25 årig Malmöbo som är en f.d. simmerska som fick lust att göra en klassiker, men hamnade på villovägar och nu nyfiket upptäcker triatlonvärlden! Samtidigt som jag drömmer om en mtb och häftiga äventyrssemestrar, svårt att hålla sig til
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 20:30Välkommen hit Frida och välkommen till klubben "Vi som skrämmer PLP med våran träning";)
Välkommen hit Frida och välkommen till klubben "Vi som skrämmer PLP med våran träning";)