Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:41Det är lugnt och jag skulle nog uppskatta berättelserna och karaktärerna om jag läste dem nu i vuxen ålder 🙂
Det är lugnt och jag skulle nog uppskatta berättelserna och karaktärerna om jag läste dem nu i vuxen ålder 🙂
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:44Ja, jag blev sugen på att läsa dem igen nu.
Nej hörrni, nu är det past my bedtime. Sov gott!
Ja, jag blev sugen på att läsa dem igen nu.
Nej hörrni, nu är det past my bedtime. Sov gott!
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:45God natt!
God natt!
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:53Min favorit från den världen(och det enda jag kan egentligen) är berättelsen/musikalen "vem skall trösta knyttet". Var det som jag lyssnade på mest när jag var liten. Jag lyssnar faktiskt på den några gånger om året fortfarande, men nu i digital form. 😀
Min favorit från den världen(och det enda jag kan egentligen) är berättelsen/musikalen "vem skall trösta knyttet". Var det som jag lyssnade på mest när jag var liten. Jag lyssnar faktiskt på den några gånger om året fortfarande, men nu i digital form. 😀
Quote from Funbeat user on 27 April 2011, 22:58Har inte heller förstått grejen med champagne. Vad ÄR grejen med det eg? Någon som "fattat" som kan förklara?
Om "acquired taste" och så. Det är väl en sak om man först inte tycker om en sak men senare börjar tycka om det. Men att "lära sig" tycka om någ
Har inte heller förstått grejen med champagne. Vad ÄR grejen med det eg? Någon som "fattat" som kan förklara?
Om "acquired taste" och så. Det är väl en sak om man först inte tycker om en sak men senare börjar tycka om det. Men att "lära sig" tycka om någ
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 07:22med risk för att låta tjat, välkommna
med risk för att låta tjat, välkommna
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:13Hebbe, åh, jag har inte hört den men läste sönder den som barn.
Vem ska trösta knyttet med att säga ungefär
om natten blir det hemska mycket värre än det är.(L)
Hebbe, åh, jag har inte hört den men läste sönder den som barn.
Vem ska trösta knyttet med att säga ungefär
om natten blir det hemska mycket värre än det är.
(L)
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:34Johan, det finns säkert många bitar i det pusslet. Här är en som jag kan komma på:
Eftersom champagne inte har något överlevnadsvärde näringsmässigt (det är varken fett, sött, proteinrikt eller salt) triggas ju inget belöningssystem av den orsaken.
En bi
Johan, det finns säkert många bitar i det pusslet. Här är en som jag kan komma på:
Eftersom champagne inte har något överlevnadsvärde näringsmässigt (det är varken fett, sött, proteinrikt eller salt) triggas ju inget belöningssystem av den orsaken.
En bi
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:35Patrik, du är den första jag har sett som tränar Primal Walk! Kan du inte berätta lite? Kör du själv eller tillsammans med någon?
Patrik, du är den första jag har sett som tränar Primal Walk! Kan du inte berätta lite? Kör du själv eller tillsammans med någon?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 13:44@ Håsen: Jag hoppas verkligen att du duschat och kammat dig sen Tjurruset 😉
(H)
Edit @ Addu: Linda gör att för att hålla mig långt från allt vad plankande heter, det är en överlevnadsinstinkt 🙂
@ Håsen: Jag hoppas verkligen att du duschat och kammat dig sen Tjurruset 😉
(H)
Edit @ Addu: Linda gör att för att hålla mig långt från allt vad plankande heter, det är en överlevnadsinstinkt 🙂