Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 14:13Jag kör själv. ofta blir det tuffa promenader rakt genom skogen dvs jag tar bara ut en riktning och går dit. över stock och sten över träd och gren. Sedan om jag hittar några träd som har gått av så brukar jag använda dem som styrketräning. sedan en tuff
Jag kör själv. ofta blir det tuffa promenader rakt genom skogen dvs jag tar bara ut en riktning och går dit. över stock och sten över träd och gren. Sedan om jag hittar några träd som har gått av så brukar jag använda dem som styrketräning. sedan en tuff
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 14:34@Camilla Jo duschat har jag gjort några gånger men kammat mig har jag slutat med för flera år sen (H)
@Camilla Jo duschat har jag gjort några gånger men kammat mig har jag slutat med för flera år sen (H)
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 16:03Håsen: Det va nästan lite elakt av Camilla det där..;)
Håsen: Det va nästan lite elakt av Camilla det där..;)
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 18:40Patrik, det låter skitkul. Fast jag skulle nog känna mig för självmedveten för att göra det själv, eller i skogar där det var för mycket folk.
Patrik, det låter skitkul. Fast jag skulle nog känna mig för självmedveten för att göra det själv, eller i skogar där det var för mycket folk.
Quote from Funbeat user on 29 April 2011, 07:43hanna håller med dig där, fast å andra sidan så brukar man inte springa på så många i de skogar jag brukar använda, någon enstaka hundägare har jag sprungit på, de brukar bara glo som man rymt från något ställe.
hanna håller med dig där, fast å andra sidan så brukar man inte springa på så många i de skogar jag brukar använda, någon enstaka hundägare har jag sprungit på, de brukar bara glo som man rymt från något ställe.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 16:19Sitter och firar nytt pers på Kungsholmen Runt idag med lite bubbel. Det är väl dags att officiellt kliva in i singelgarderoben då:
41 år, 187 cm och 92 kg (före start).
Har levt tillsammans med mitt X i 19 år fram till för några månader sedan. Jag har
Sitter och firar nytt pers på Kungsholmen Runt idag med lite bubbel. Det är väl dags att officiellt kliva in i singelgarderoben då:
41 år, 187 cm och 92 kg (före start).
Har levt tillsammans med mitt X i 19 år fram till för några månader sedan. Jag har
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 16:23Grattis och välkommen Johan! Jobbigt läge (med så färsk separation) men med träning, musik och vänner fixar man det mesta.
Själv tänker jag fira Spring Cross-tävlandet med ett par drinkar på Le Rouge ikväll (t+)
Grattis och välkommen Johan! Jobbigt läge (med så färsk separation) men med träning, musik och vänner fixar man det mesta.
Själv tänker jag fira Spring Cross-tävlandet med ett par drinkar på Le Rouge ikväll (t+)
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 16:23Välkommen Johan!
Häng med på After Run på Kungsholmen om ca en timme.
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=983300
Välkommen Johan!
Häng med på After Run på Kungsholmen om ca en timme.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 16:25Tack, vad snabba ni är. Kan inte ikväll, ska fira dottern som blir 12. 🙂
Tack, vad snabba ni är. Kan inte ikväll, ska fira dottern som blir 12. 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 7 May 2011, 16:30Välkommen Johan och stort grattis till pers idag!
Skål ta mej fan!
Välkommen Johan och stort grattis till pers idag!
Skål ta mej fan!