Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 00:01Tack Hebbe, hur är det, finns det obegränsad tillgång på skumpa här? Då lär det inte bli mycket löpning framöver (H)
Tack Hebbe, hur är det, finns det obegränsad tillgång på skumpa här? Då lär det inte bli mycket löpning framöver (H)
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2011, 00:12Då är Johan vederbörligen invigd med skumpa. Bra! Tjejer fram med städmoppar och annat ni behöver för att snygga till. Här e rena bombnedslaget med tomma skumpaflaskor osv.. Tack!
Då är Johan vederbörligen invigd med skumpa. Bra! Tjejer fram med städmoppar och annat ni behöver för att snygga till. Här e rena bombnedslaget med tomma skumpaflaskor osv.. Tack!
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2011, 00:28Jag har smuttat Caol Ila och borde lagt mig för två timmar sen. Helt slut idag.
Jag har smuttat Caol Ila och borde lagt mig för två timmar sen. Helt slut idag.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 07:39Hm, måste tyvärr dra genuskortet och fråga varför bara tjejer ska städa med mopp?!!??!
Hm, måste tyvärr dra genuskortet och fråga varför bara tjejer ska städa med mopp?!!??!
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2011, 07:57Det går väl bra om tjejer dammsuger också.
Det går väl bra om tjejer dammsuger också.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:19..missade gårkvällens skålande, så jag tar champagnefrukost på balkongen istället 🙂
..missade gårkvällens skålande, så jag tar champagnefrukost på balkongen istället 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:34Hmm... Märkte för något år sedan att jag alltid har skrivet damsuga när jag har menat dammsuga. (#) Kändes lite pinsamt när jag upptäckte det. (#) Eftersom jag är så van att skriva damsuga så händer det fortfarande att jag skriver det. Men jag blir bättre
Hmm... Märkte för något år sedan att jag alltid har skrivet damsuga när jag har menat dammsuga. (#) Kändes lite pinsamt när jag upptäckte det. (#) Eftersom jag är så van att skriva damsuga så händer det fortfarande att jag skriver det. Men jag blir bättre
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2011, 09:36Förstår att du är singel, om du tror det är damer som ska sugas av!
Förstår att du är singel, om du tror det är damer som ska sugas av!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 10:33Bra! Då tycker jag att Hebbe får DAMMSUGA här hädanefter så han lär han sig stava samtidigt som vi fördelar hushållsarbetet här på forumet! (H)
Cecilia: Nöjd? 😉
Bra! Då tycker jag att Hebbe får DAMMSUGA här hädanefter så han lär han sig stava samtidigt som vi fördelar hushållsarbetet här på forumet! (H)
Cecilia: Nöjd? 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 10:45Linda: Hur skall jag ha tid att öva stavning då? Men okej, jag går med på det, men då får ni andra skura och moppa!
Linda: Hur skall jag ha tid att öva stavning då? Men okej, jag går med på det, men då får ni andra skura och moppa!