Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 18:38skönt att veta att man inte är ensam........ visst spelar jag schack.
skönt att veta att man inte är ensam........ visst spelar jag schack.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 18:40Välkommen Johan!
Välkommen Johan!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 18:53Jag hoppas att det inte torkar jag med. Att sitta fast i ett torkat träsk med skit upp till knäna låter inte som någon behaglig situation. (#)
Jag hoppas att det inte torkar jag med. Att sitta fast i ett torkat träsk med skit upp till knäna låter inte som någon behaglig situation. (#)
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 18:54...särskilt inte om man är lite lätt klaustrofobisk med benen... *brrrr*
...särskilt inte om man är lite lätt klaustrofobisk med benen... *brrrr*
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 18:58Jessie: Haha, precis, men du får väll ta och bygga in ett fönster för benen då 😉
Jessie: Haha, precis, men du får väll ta och bygga in ett fönster för benen då 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:24Välkommen Johan!
Välkommen Johan!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:26Welcome everyone!
Welcome everyone!
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2011, 19:32Välkommen Johan S! Fram med skumpa och goda ostar. Jag städar upp sen inga problem. Jag fixar det. Friskt i flaskan, hej! Gutår!
Fastnar nån finns alltid någon som kan hjälpa till att gräva loss! (t+)
Välkommen Johan S! Fram med skumpa och goda ostar. Jag städar upp sen inga problem. Jag fixar det. Friskt i flaskan, hej! Gutår!
Fastnar nån finns alltid någon som kan hjälpa till att gräva loss! (t+)
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:54Tack alla för det varma välkomnandet.
Champagnen kompletterar min balkong-Campari o tonic väl 🙂
Skål, må vi aldrig bli ensamma i träsket...
Tack alla för det varma välkomnandet.
Champagnen kompletterar min balkong-Campari o tonic väl 🙂
Skål, må vi aldrig bli ensamma i träsket...
Quote from ellen olsson on 8 May 2011, 20:07Välkommen! *häller upp Marie-Noelle Ledru Grand Cru Brut i glasen*
Välkommen! *häller upp Marie-Noelle Ledru Grand Cru Brut i glasen*