Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 20:44Välkommna alla som jag missat ...
Välkommna alla som jag missat ...
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:16Välkommen Johan! Slå dig ner i soffan och njut av bubblet Fredrik har hällt upp! 🙂
Alltså, det är inte träsket som torkat (än) vad jag menade att Hebbe skulle dammsuga var givetvis SOFFAN vi sitter i. Den blir ju full av torkade träskrester när vi klaf
Välkommen Johan! Slå dig ner i soffan och njut av bubblet Fredrik har hällt upp! 🙂
Alltså, det är inte träsket som torkat (än) vad jag menade att Hebbe skulle dammsuga var givetvis SOFFAN vi sitter i. Den blir ju full av torkade träskrester när vi klaf
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:23Dags att presentera mig i singelklubben. Hasse 51 år och har sprungit Gävle Halvmara idag. Då förstår ni att jag är löpare med förkärlek för hela sträckan 42 km. Marathonlopp firar jag alltid med mousserande men idag fick det bli en liten stänkare då jag
Dags att presentera mig i singelklubben. Hasse 51 år och har sprungit Gävle Halvmara idag. Då förstår ni att jag är löpare med förkärlek för hela sträckan 42 km. Marathonlopp firar jag alltid med mousserande men idag fick det bli en liten stänkare då jag
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:26Välkommen Hasse!
Välkommen Hasse!
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:44Välkommen och se om du kan hitta en bra plats här i träsket
Välkommen och se om du kan hitta en bra plats här i träsket
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 21:54Välkommen Hasse! 🙂
Fredrik, vi behöver mer skumpa!! 😀
Välkommen Hasse! 🙂
Fredrik, vi behöver mer skumpa!! 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:09Tackar för välkomnandet, Det blir garanterat skumpa efter Stockholm Marathon, men gärna nu också 🙂
Tackar för välkomnandet, Det blir garanterat skumpa efter Stockholm Marathon, men gärna nu också 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2011, 22:13Hej och välkommen Hasse. Jag heter Aadu och har hand om städningen.
Stöka till så mkt du vill jag städar.
Hej och välkommen Hasse. Jag heter Aadu och har hand om städningen.
Stöka till så mkt du vill jag städar.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:17Välkommen Hasse! 🙂
Du får slå dig ner i soffan så fort jag har dammsugit soffan. Lika bra att jag gör det så att det blir tyst på katten! 😉 Förresten så får jag inte ut allt ur soffan så det är lika bra att du tar och tvättar kuddarna 😉(Sicken tur a
Välkommen Hasse! 🙂
Du får slå dig ner i soffan så fort jag har dammsugit soffan. Lika bra att jag gör det så att det blir tyst på katten! 😉 Förresten så får jag inte ut allt ur soffan så det är lika bra att du tar och tvättar kuddarna 😉
(Sicken tur a
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:18Aadu: Har du hand om städningen? Du menar att du delar ut städningen till andra? (#) För det verkar inte som om du är så städsugen själv? 😉
Aadu: Har du hand om städningen? Du menar att du delar ut städningen till andra? (#) För det verkar inte som om du är så städsugen själv? 😉