Quote from Fredric Lagerström on 8 May 2011, 22:25Jag tycker inte att det är roligt men jag gör det ändå. Någon måste göra det... En man måste göra vad en man måste göra.
Jag tycker inte att det är roligt men jag gör det ändå. Någon måste göra det... En man måste göra vad en man måste göra.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:26(t+) Aadu, du har fattat din plats!
(t+) Aadu, du har fattat din plats!
Quote from ellen olsson on 8 May 2011, 22:30Välkommen! *häller upp mer Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp mer Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:30Men hallå, jag håller ju på med disken! Nån måtta får det vara 😉
Men hallå, jag håller ju på med disken! Nån måtta får det vara 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:40*överväger att sätta klorna i soffan så Hebbe verkligen får något att daMMsuga upp* 😉
*överväger att sätta klorna i soffan så Hebbe verkligen får något att daMMsuga upp* 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:41Vi får gå över på engångsglas
Vi får gå över på engångsglas
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:44Linda: Jag tänker ändå inte dammsuga nu när Aadu har tagit på sig ansvaret för städningen 😉
Hasse: Kanske införa vätskekontrollmuggar? Det känns ju ganska passade på ett träningsforum?
Linda: Jag tänker ändå inte dammsuga nu när Aadu har tagit på sig ansvaret för städningen 😉
Hasse: Kanske införa vätskekontrollmuggar? Det känns ju ganska passade på ett träningsforum?
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:48Men om Aadu dammsuger, hur ska Hebbe lelle lära sig stava?? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/unsure.gif
Hasse: Engångsglas är väl inte så värst miljövänligt?
Men om Aadu dammsuger, hur ska Hebbe lelle lära sig stava?? BILD:http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-basic/unsure.gif
Hasse: Engångsglas är väl inte så värst miljövänligt?
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:48Eehh menar du kontroll av intag och uttag i muggar, känns lite extra tidsödande 🙂
Eehh menar du kontroll av intag och uttag i muggar, känns lite extra tidsödande 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 22:51Okej Linda, vi halsar och sparar alla disk 🙂
Okej Linda, vi halsar och sparar alla disk 🙂