Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 23:00Linda: Jag behöver ju inte lära mig stava när det finns rättstavning i datorn (H)
Hasse: Halsa låter som en bra! 😀
Linda: Jag behöver ju inte lära mig stava när det finns rättstavning i datorn (H)
Hasse: Halsa låter som en bra! 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 23:13Hebbe: Ok, och man behöver inte springa heller, för det finns bilar 😉
Hebbe: Ok, och man behöver inte springa heller, för det finns bilar 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 23:20Nu ser du det bakvänt Linda! Man behöver inte åka bil eftersom det finns löparskor 😉
Nu ser du det bakvänt Linda! Man behöver inte åka bil eftersom det finns löparskor 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 11:40Ser framför mig hur Hebbe tar sitt flyttlass på ryggen och springer söderut om några veckor då... (H)
(men Linda, du ska fortfarande börja springa, vi har bara inte riktigt kommit fram till exakt NÄR ännu... vi = vi i kommittén alltså 😉 )
Ser framför mig hur Hebbe tar sitt flyttlass på ryggen och springer söderut om några veckor då... (H)
(men Linda, du ska fortfarande börja springa, vi har bara inte riktigt kommit fram till exakt NÄR ännu... vi = vi i kommittén alltså 😉 )
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 19:49Nja, blir nog tåg för min del iof. Blir lite otympligt att springa med så mycket packning.
Nja, blir nog tåg för min del iof. Blir lite otympligt att springa med så mycket packning.
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:18Jessie: Jag skulle gärna vilja att denna "kommitté" gör klart på vilka grunder jag ska hörsamma deras bestämmelser. Som jag ser det är jag min egen kommitté (H)
Jessie: Jag skulle gärna vilja att denna "kommitté" gör klart på vilka grunder jag ska hörsamma deras bestämmelser. Som jag ser det är jag min egen kommitté (H)
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 20:51Välkommen Hasse
Välkommen Hasse
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:10Här är man borta 4 dagar så bara det väller in nya. Jag tar mig ett glas och skålar er välkomna 🙂
Här är man borta 4 dagar så bara det väller in nya. Jag tar mig ett glas och skålar er välkomna 🙂
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:16jag får oxå ta mig ett virituellt glas.. annars alkholfritt, med tanke på att jag ska köra hem om två timmar!
jag får oxå ta mig ett virituellt glas.. annars alkholfritt, med tanke på att jag ska köra hem om två timmar!
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 21:16jag får oxå ta mig ett virituellt glas.. annars alkholfritt, med tanke på att jag ska köra hem om två timmar!
jag får oxå ta mig ett virituellt glas.. annars alkholfritt, med tanke på att jag ska köra hem om två timmar!