Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Hebbe: Inga problem, jag är bra på att hitta på pedagogiska övningar. För varje dammråtta du suger upp säger du "d-a-m-m-s-u-g-e-r en d-a-m-m-r-å-t-t-a" och med tanke på hur det ser ut i singelträsket efter alla skumpafester kommer du att lära dig stav

Skumpafester skapar inte så mycket damm, mest kladd på golvet 😉

Hallå! Det är ett singelTRÄSK och vad består ett träsk av? Jo lera! Vad händer när leran torkar (som den gör när vi alla ligger utslagna av skumpan och ingen är vaken att klafsa omkring)? Jo den blir dammig! Om man då börjar blöta upp den med en skurmopp

Damsuga var det väl?

Det här träsket är då fortfarande blött. Med all utspilld skumpa skumpa så är det klart att det inte kommer torka än på ett tag. Först när det blir dåligt med nykomlingar är det dags att ta fram dammsugaren på grund av att det dammar 😉

*börjar motvilligt önska att det är Bruse som fattat det hela rätt men antecknar att Hebbe gör vad som helst för att slippa stavningslektioner*

Hej alla!

Det är väl bara att bita ihop, räta på ryggen och anmäla sig!

Johan, 34. Två barn varannan vecka. Bor i Uppsala. Inte särskilt aktiv medlem på funbeat har jag varit länge, singel ett antal månader. Har i alla fall insett att jag har tid att t

Välkommen Johan

men snälla, ni sa just att det var ett träsk, träsk torkar inte i första taget. Alltså, vi sitter skiten upp till knäna. Kul för dem som kan ta sig ut, men för vissa t ex mig ser det mörkt ut.

...känn dig inte ensam Patrik... vi är iaf 2 st där när alla andra har gått... spelar du schack? 😉