Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

30 år, 183 och fn 74 kg tung
Sysslar med Rodd som primär sport på sommaren och på vintern förbannar jag mig över att det aldrig finns snö i Göteborg. Åker skidor uppför, nedför och på längden o tvären.
E Civilingenjör och för att ha råd med alla sportlek

41 år, 175 cm, 63 kg.

Två varannanveckaspojkar har jag som gör att veckorna ser väldigt olika ut med resp utan barn.
Jag gillar allt vad natur är så jag vill helst vara ute på min fritid; typ segla, promenera med hund, vandra, åka skidor eller springa, v

Från Spray Date ....

Jag är en glad, utåtriktad, ambitiös, envis, kattallergisk, jordnära kille. Idag lägger jag den större delen av min fritid på böcker, film och träning.

Har precis avslutat Orkanpartyt av Klas Östergren. Gillar hans böcker skapt! Var

Jag vet, förlåt. Men ännu mer tur att jag INTE tänker så.

Neiglick, ska vi bli kompisar? Vi väger lika mycket! (Jag skyller på att det är muskler...)

Malene,
jag tänkte precis som du egentligen så jag är mest glad att du skrev det för då kan jag ju skylla på dig 😉

Hands off! Jonas e min!! Faan här har man putsat diskbänken i dagar för han ska slippa få smulor i häcken :@

hey hey heeey! det hettar till! (V)

Det känns som att Funbeat är ett ganska ingenjörstätt tillhåll. Finns det fler som döljer sig där ute i mängden?

visst är det så? bara en massa nördar. 😉

Jag får väl visa upp mig också.
Man, 30+ som cyklar på en fin Cannondale. Allmänt korkad och gillar att laga gott käk.
Kvinnor som cyklar är intressanta men det är inget krav, räknar med att det går att övertala. 🙂