Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Jag heter Anna är 37 år och ... bah... jag kör slappvarianten och kopierar min SD-profil. Läs och njut!

Enligt omdömen är jag en underbar tjej som jobbat med redovisning, grafisk form och idag är IT konsult. Flyttat runt hela Sverige och lite av Afrika.

Två som nämnt att de har profiler på Spraydate. Jag trodde att genomsnittsåldern där var runt 16 år...

Tre.

Medelåldern på Spraydate är betydligt mkt högre än 16. Dock kanske inte så hög som jag skulle gissa på utifrån de blinkningar och mail jag fått. Då skulle jag gissa 50 (#). Den yngsta som kontaktat mig är en 18-åring - han skrev att han gillade äld

Anne-Marie,
Ja, det är ju inte bara det. De vill ju att man ska lära upp dem typ. Undrar om det är ngn 18-åring som får napp på det viset där?

jupp, jag vet vad näsduken är till för men det ser lite gulligt ut ändå ... vilket "Kylskåpet från Boden", min vän brottaren, i n t e tycker om att jag säger 😀

tror förresten att de slutat med näsduken numera...?

Anna Z,
fniss, det var ju nästan lite g

Nån kanske men en på miljonen får nog napp så ungefär. En pojk yngre än min egen dotter. Nä nån stans ska väl gränsen dras?!?

AM: Ta två 18-åringar istället för en jämnårig! 😉

hahahaha, vilken bra idé, ett knippe smågodis i stället för en Silverback 😀

Tvee halen een betalen 😀

Ah, det är SÅ man ska svara förstås:
"Javisst, vi ses där och där och ta med en kompis så blir vi jämnåriga."

fniss