Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 12:12Bruse: Jag är ALLTID fin. (V)
Lugn är jag bara när jag vill. (H)
Bruse: Jag är ALLTID fin. (V)
Lugn är jag bara när jag vill. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 7 June 2011, 12:39Vill sällan.
Vill sällan.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:32Välkomna alla nya!
Välkomna alla nya!
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 22:49Joakim, här är alla trevliga, vet sjutton inte vad jag skulle gjort annars om kvällarna..och som någon nog redan sagt så är det därför vi är kvar... även om jag gjorde ett kort uppehåll, då det kom någon tjej emellan
Joakim, här är alla trevliga, vet sjutton inte vad jag skulle gjort annars om kvällarna..och som någon nog redan sagt så är det därför vi är kvar... även om jag gjorde ett kort uppehåll, då det kom någon tjej emellan
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 23:31Skumpa, ÄNTLIGEN 😀
Välkomna alla!
Skumpa, ÄNTLIGEN 😀
Välkomna alla!
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 08:38Välkomna hit, välkomna hem! som vi säger i Uppsala
Välkomna hit, välkomna hem! som vi säger i Uppsala
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 18:27välkommna Ulf och Joakim 🙂
välkommna Ulf och Joakim 🙂
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:17..Så var vi ännu en medlem i denna grupp. Vet inte om man ska glädjas eller gråta över att man hamnat här, men det visar väl sig så småningom. Hej på er alla i varje fall.
..Så var vi ännu en medlem i denna grupp. Vet inte om man ska glädjas eller gråta över att man hamnat här, men det visar väl sig så småningom. Hej på er alla i varje fall.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:47Välkommen till vårt singelträsk Hans! Bara slå dig ner i soffan och invänta välkomstbubblet! 😀 Här skrattar och gråter vi tillsammans, så oavsett kommer du nog att trivas! 🙂
Fredrik! Skumpa hitåt!
Välkommen till vårt singelträsk Hans! Bara slå dig ner i soffan och invänta välkomstbubblet! 😀 Här skrattar och gråter vi tillsammans, så oavsett kommer du nog att trivas! 🙂
Fredrik! Skumpa hitåt!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 13:59Välkommen Hans - slå dig ner. Champange säkert på ingång.
Välkommen Hans - slå dig ner. Champange säkert på ingång.