Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:50Välkommen Hans!
Välkommen Hans!
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 21:59... är som ny här även om jag gick med för länge sedan.
Har inte varit inne och reg. på väldigt länge. Men tog idag första löparrundan på väldigt väldigt länge. 8.3 km senare och väldigt trött men glad. 🙂Hej hej på er alla!
Nu blir det till att för
... är som ny här även om jag gick med för länge sedan.
Har inte varit inne och reg. på väldigt länge. Men tog idag första löparrundan på väldigt väldigt länge. 8.3 km senare och väldigt trött men glad. 🙂
Hej hej på er alla!
Nu blir det till att för
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 22:13Välkommen Fredrik, din namne kommer strax med mer champagne!
Visst är det härligt med en runda, bra jobbat. Nu är du igång 😉
Välkommen Fredrik, din namne kommer strax med mer champagne!
Visst är det härligt med en runda, bra jobbat. Nu är du igång 😉
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 22:40Hejsan Fredrik. Ta lite champagne av mig medan du väntar på ditt glas. Härligt välkomnande här. Tror inte man blivit så vänligt bemött sen man såg dagens ljus på BB en gång i tiden
Hejsan Fredrik. Ta lite champagne av mig medan du väntar på ditt glas. Härligt välkomnande här. Tror inte man blivit så vänligt bemött sen man såg dagens ljus på BB en gång i tiden
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 22:45Välkommen, drick champagnen med andakt.
Välkommen, drick champagnen med andakt.
Quote from Funbeat user on 13 June 2011, 23:44Välkommen Fredrik! Snacka om bubbelfest idag! 😀
Välkommen Fredrik! Snacka om bubbelfest idag! 😀
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 00:06Förlåt allihop, jag drack visst upp alltihop... *hick*
Förlåt allihop, jag drack visst upp alltihop... *hick*
Quote from Funbeat user on 14 June 2011, 07:32Tihi, men Camilla då! Dricka upp allt?
Det är OK om du tar hand om tomflaskorna efter dig 😉
Tihi, men Camilla då! Dricka upp allt?
Det är OK om du tar hand om tomflaskorna efter dig 😉
Quote from ellen olsson on 14 June 2011, 08:54Välkommen! *häller upp Bernard Hatté Special Club 2002 i glasen*
Välkommen! *häller upp Bernard Hatté Special Club 2002 i glasen*
Quote from Funbeat user on 15 June 2011, 22:14Åh, nykomlingar igen! 😀 Välkomna!! Finns det skumpa kvar?
Åh, nykomlingar igen! 😀 Välkomna!! Finns det skumpa kvar?