Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 06:19Ciao!
Helt ny på Funbeat så fann jag denna gruppen. Passar bra in på mig sedan många år. En lite kort presentation om mig och av mig. Springer gärna och länge. Helst i terräng men också på gator och vägar. Nördar gärna in mig på historia och springer i in
Ciao!
Helt ny på Funbeat så fann jag denna gruppen. Passar bra in på mig sedan många år. En lite kort presentation om mig och av mig. Springer gärna och länge. Helst i terräng men också på gator och vägar. Nördar gärna in mig på historia och springer i in
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 08:30Välkommen Roger!
Slå din ner i soffan så får vi snart bubbel.
Välkommen Roger!
Slå din ner i soffan så får vi snart bubbel.
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 09:46Välkommen Roger. Får det vara lite salta pinnar eller vill du hellre ha ost o kex medan du inväntar bubbel?
Välkommen Roger. Får det vara lite salta pinnar eller vill du hellre ha ost o kex medan du inväntar bubbel?
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 10:24Välkommen till singelträsket Roger! Bara att slå sig ner i soffan 🙂
Välkommen till singelträsket Roger! Bara att slå sig ner i soffan 🙂
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 10:24Välkommen Roger
Välkommen Roger
Quote from ellen olsson on 20 June 2011, 11:34Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 12:25Välkommen Roger!
Skål!
Välkommen Roger!
Skål!
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 16:33Välkommen och känn dig som hemma!
Välkommen och känn dig som hemma!
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 17:20Välkommen, slå dig ner på närmast lediga plats.
*tar ett par glas champange och beger mig lätt trallandes ut på nya äventyr*
Välkommen, slå dig ner på närmast lediga plats.
*tar ett par glas champange och beger mig lätt trallandes ut på nya äventyr*
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 21:45Får väl sälla mig till "träsket" som nybliven singel efter 15 år.
Gillar att cykla men är inte särskilt snabb (jobbar så sakterliga på det). Cyklade halvättern för första gången, även första gången jag cyklade så långt över huvud taget. Gillar att titta
Får väl sälla mig till "träsket" som nybliven singel efter 15 år.
Gillar att cykla men är inte särskilt snabb (jobbar så sakterliga på det). Cyklade halvättern för första gången, även första gången jag cyklade så långt över huvud taget. Gillar att titta