Quote from ellen olsson on 20 June 2011, 23:31Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 20 June 2011, 23:46Tackar!
Får tyvärr avstå från alkoholhaltig bubbel eftersom jag jobbar dessa nätter. Men efter midsommar kan jag tänka mig ett glas eller fler. 😀
Tackar!
Får tyvärr avstå från alkoholhaltig bubbel eftersom jag jobbar dessa nätter. Men efter midsommar kan jag tänka mig ett glas eller fler. 😀
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 06:01Tack för champangen, den var välbehövlig och smakade mycket gott.
Fötterna på bordet - check. Snart blir det frukost och sen en tripp till veterinären.
Tack för champangen, den var välbehövlig och smakade mycket gott.
Fötterna på bordet - check. Snart blir det frukost och sen en tripp till veterinären.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 06:34Välkommen, slå dig ner på närmast lediga plats.
*tar ytterligare ett par glas champange och skuttar lättsamt vidare i livet*
Välkommen, slå dig ner på närmast lediga plats.
*tar ytterligare ett par glas champange och skuttar lättsamt vidare i livet*
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2011, 07:15Klart du såg mig! Snyggaste killen i snyggaste klungan i snyggaste klubben.
Klart du såg mig! Snyggaste killen i snyggaste klungan i snyggaste klubben.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 09:34Välkommen. Vi börjar bli några stycken nu. Nån som har koll på hur många singlar viu är egentligen?
Välkommen. Vi börjar bli några stycken nu. Nån som har koll på hur många singlar viu är egentligen?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 13:07Bruse, hörde bara någon nämna ditt namn och letade och "tror" jag såg dig. Får väl försöka ta mig till Fredrikhofs Farstaträningar framöver. Hoppas de har en riktigt långsam grupp bara (H)
Bruse, hörde bara någon nämna ditt namn och letade och "tror" jag såg dig. Får väl försöka ta mig till Fredrikhofs Farstaträningar framöver. Hoppas de har en riktigt långsam grupp bara (H)
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2011, 13:16Långsamma gruppen kör i 25-27 km/h i rullsnitt. Jag ska dit 1830 imorrn. Har för mycket kvar i benen sen i lördags. Exakt 10 mil kvar.
Långsamma gruppen kör i 25-27 km/h i rullsnitt. Jag ska dit 1830 imorrn. Har för mycket kvar i benen sen i lördags. Exakt 10 mil kvar.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 13:47Huva, det är för snabbt för mig. Möjligen att jag orkar hålla det på platten men kommer det en backe så är det kört (#)
Huva, det är för snabbt för mig. Möjligen att jag orkar hålla det på platten men kommer det en backe så är det kört (#)
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2011, 13:54Jag skrev rullsnitt, inte marschfart eller maxfart. Kan du klungcykling, vet du att man inte håller jämn fart uppför som nedför. Uppför håller man igen, nedför drar man på. Uppför kan det då gå 10-25 km/h typ, och nedför uppåt 50-60 beroende på backe.
Jag skrev rullsnitt, inte marschfart eller maxfart. Kan du klungcykling, vet du att man inte håller jämn fart uppför som nedför. Uppför håller man igen, nedför drar man på. Uppför kan det då gå 10-25 km/h typ, och nedför uppåt 50-60 beroende på backe.