Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*

Tackar!
Får tyvärr avstå från alkoholhaltig bubbel eftersom jag jobbar dessa nätter. Men efter midsommar kan jag tänka mig ett glas eller fler. 😀

Tack för champangen, den var välbehövlig och smakade mycket gott.
Fötterna på bordet - check. Snart blir det frukost och sen en tripp till veterinären.

Välkommen, slå dig ner på närmast lediga plats.
*tar ytterligare ett par glas champange och skuttar lättsamt vidare i livet*

Klart du såg mig! Snyggaste killen i snyggaste klungan i snyggaste klubben.

Välkommen. Vi börjar bli några stycken nu. Nån som har koll på hur många singlar viu är egentligen?

Bruse, hörde bara någon nämna ditt namn och letade och "tror" jag såg dig. Får väl försöka ta mig till Fredrikhofs Farstaträningar framöver. Hoppas de har en riktigt långsam grupp bara (H)

Långsamma gruppen kör i 25-27 km/h i rullsnitt. Jag ska dit 1830 imorrn. Har för mycket kvar i benen sen i lördags. Exakt 10 mil kvar.

Huva, det är för snabbt för mig. Möjligen att jag orkar hålla det på platten men kommer det en backe så är det kört (#)

Jag skrev rullsnitt, inte marschfart eller maxfart. Kan du klungcykling, vet du att man inte håller jämn fart uppför som nedför. Uppför håller man igen, nedför drar man på. Uppför kan det då gå 10-25 km/h typ, och nedför uppåt 50-60 beroende på backe.