Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 22:54Hejsan! Hittat andra sidor av Funbeat... ett singelträsk?! Platsar där sen i februari. De första månaderna var det bara skönt, men nu börjar man längta efter närhet från någon...
Jag är en norrbottnisk civilingenjör och småbarnsförälder som fördriver min
Hejsan! Hittat andra sidor av Funbeat... ett singelträsk?! Platsar där sen i februari. De första månaderna var det bara skönt, men nu börjar man längta efter närhet från någon...
Jag är en norrbottnisk civilingenjör och småbarnsförälder som fördriver min
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 22:58Välkommen Carina!
Slå din ner i soffan så får vi champagne strax 😉
Välkommen Carina!
Slå din ner i soffan så får vi champagne strax 😉
Quote from Funbeat user on 24 June 2011, 23:07Trevligt trevligt med bubbel, speciellt på midsommar 🙂
Trevligt trevligt med bubbel, speciellt på midsommar 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 09:30Norrbotten.. Slår mig självklart ner och pratar lite över ett glas champagne. Välkommen!
Norrbotten.. Slår mig självklart ner och pratar lite över ett glas champagne. Välkommen!
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 11:11Välkommen till vårt singelträsk (aka FunBeats framsida ;)) bara att slå sig ner!
Fredrik: Har du något bubbel kvar så här dagen efter midsommar?
Välkommen till vårt singelträsk (aka FunBeats framsida ;)) bara att slå sig ner!
Fredrik: Har du något bubbel kvar så här dagen efter midsommar?
Quote from ellen olsson on 25 June 2011, 11:26Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 12:07Välkommen Carina, passar på att sätta mig bredvid dig i soffan 😉
Välkommen Carina, passar på att sätta mig bredvid dig i soffan 😉
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 12:28Tjena
tittar in här igen efter en tids frånvaro och hälsar på alla "nya" som man inte mött tidigare 🙂
Tjena
tittar in här igen efter en tids frånvaro och hälsar på alla "nya" som man inte mött tidigare 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 12:40Välkomen Carina.
Välkomen Carina.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:46Välkomna Roger, Celos och Carina 🙂
Välkomna Roger, Celos och Carina 🙂