Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 22:55Tackar för trevligt mottagande. Hoppas det kan bli lika trevliga möten i framtiden. 🙂
Tackar för trevligt mottagande. Hoppas det kan bli lika trevliga möten i framtiden. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 22:56Hej alla!
Anmäler mig till träsket, hoppas jag är välkommen.
Jag är 32 år ung och träning är det som är det roligaste just nu. Min målsättning för träningen i år är att klara av Kalmar järnman. Har tidigare genomfört klassikern och nästan all typ av trä
Hej alla!
Anmäler mig till träsket, hoppas jag är välkommen.
Jag är 32 år ung och träning är det som är det roligaste just nu. Min målsättning för träningen i år är att klara av Kalmar järnman. Har tidigare genomfört klassikern och nästan all typ av trä
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 23:50Hej, en till singel som sällar sig till träsket. =P
Johanna heter jag, är relativt ny på FB, och har tack vare det kommit igång med träningen igen 🙂
Har modesta mål, men kommit fram till att träning görs för egen skull och egen takt. 😉
Bor i Linköpin
Hej, en till singel som sällar sig till träsket. =P
Johanna heter jag, är relativt ny på FB, och har tack vare det kommit igång med träningen igen 🙂
Har modesta mål, men kommit fram till att träning görs för egen skull och egen takt. 😉
Bor i Linköpin
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 06:58Välkommna, Roger, Henri och Johanna.
Välkommna, Roger, Henri och Johanna.
Quote from ellen olsson on 26 June 2011, 08:06Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Välkomna! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 08:57Välkomna alla nya 🙂
Välkomna alla nya 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:16Välkomna! Känn er som hemma. Här dryftar vi alla frågor och funderingar som rör sig i vårt simpla, men aktiva singelliv
Välkomna! Känn er som hemma. Här dryftar vi alla frågor och funderingar som rör sig i vårt simpla, men aktiva singelliv
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:41Hej och välkomna!
Ser ju ut att bli riktigt fint väder idag. Har lite svårt att bestämma vad som ska hittas på idag. Vi tog en rejäl sovmorgon och kalasar på blåbär medan vi tänker 🙂
Hej och välkomna!
Ser ju ut att bli riktigt fint väder idag. Har lite svårt att bestämma vad som ska hittas på idag. Vi tog en rejäl sovmorgon och kalasar på blåbär medan vi tänker 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 09:58Välkomna (tebax) Joel, Henri och Johanna!
Välkomna (tebax) Joel, Henri och Johanna!
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 10:46Välkomna alla nya!
Johanna: Särskilt trevligt med en Linköpingsbo till. Vi behöver lite påfyllning härifrån. 🙂
Välkomna alla nya!
Johanna: Särskilt trevligt med en Linköpingsbo till. Vi behöver lite påfyllning härifrån. 🙂