Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:02Har bara kört klunga en gång på den enda Hofet träning jag var med på och det gick rätt hyfsat. Det är backarna som är min akilleshäl, men jag tänkte jobba på det i sommar.
Har bara kört klunga en gång på den enda Hofet träning jag var med på och det gick rätt hyfsat. Det är backarna som är min akilleshäl, men jag tänkte jobba på det i sommar.
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2011, 14:06Det är min med. Eller var. Efter den här VR är det inte det längre. Bara min rygg.
Det är min med. Eller var. Efter den här VR är det inte det längre. Bara min rygg.
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 14:29Kan rekomendera en ordentlig akupunkturkur. Smärtan i min ländrygg försvann i ett nafs.
Men det är core och stretching som gäller. Många tror jag glömmer höftböjaren och den drar med sig ryggen ordentligt.
Kan rekomendera en ordentlig akupunkturkur. Smärtan i min ländrygg försvann i ett nafs.
Men det är core och stretching som gäller. Många tror jag glömmer höftböjaren och den drar med sig ryggen ordentligt.
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2011, 14:48Har stretchat rygg å höftböjaren två gånger per dag senaste månaderna, på inrådan av naprapat. inte tusan har det blivit bättre. Nästan sämre...
Har stretchat rygg å höftböjaren två gånger per dag senaste månaderna, på inrådan av naprapat. inte tusan har det blivit bättre. Nästan sämre...
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 15:42Sätesmuskulaturen?
Sätesmuskulaturen?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 15:53Rumpmassage (H)
Rumpmassage (H)
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2011, 15:57Tack Katarina. Kan du komma över på torsdag?
Tack Katarina. Kan du komma över på torsdag?
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 17:49Välkommen Celos, fint med lite bubbel efter jobbet 🙂
Välkommen Celos, fint med lite bubbel efter jobbet 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 20:06Välkomna alla nya!
Kan jag få ett glas bubbel eller två.
varit på dejt, inget bubbel på den dejten alls.... 🙁
Välkomna alla nya!
Kan jag få ett glas bubbel eller två.
varit på dejt, inget bubbel på den dejten alls.... 🙁
Quote from Funbeat user on 21 June 2011, 20:23Trist Pia! Man vill ju gärna känna "bubbel" efter dejten...
Trist Pia! Man vill ju gärna känna "bubbel" efter dejten...