Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 11:01Ja, mer Linköpings- och framförallt Norrköpingsbor! 😉
Kat: Mmmm, blåbär... 🙂
Ja, mer Linköpings- och framförallt Norrköpingsbor! 😉
Kat: Mmmm, blåbär... 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 11:42Oj vad det väller in nykomlingar lagom till midsommar, eller det kanske är den annalkande FB-träffen som lockar?! 😉 Välkomna ska ni vara i alla fall. Hoppas att ni ska trivas hos oss! 🙂
Oj vad det väller in nykomlingar lagom till midsommar, eller det kanske är den annalkande FB-träffen som lockar?! 😉 Välkomna ska ni vara i alla fall. Hoppas att ni ska trivas hos oss! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 17:10Tackar för det trevliga välkomnandet och passar själv på att välkomna ytterligare nykomlingar 🙂 Vad är det jag hör om FB-träff? Var, när, hur? Kanske ett semestermål 😉
Tackar för det trevliga välkomnandet och passar själv på att välkomna ytterligare nykomlingar 🙂 Vad är det jag hör om FB-träff? Var, när, hur? Kanske ett semestermål 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 17:18Carina: Kolla i översikts-fliken eller direkt här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1042141#p1044259 🙂
Carina: Kolla i översikts-fliken eller direkt här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1042141#p1044259 🙂
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 17:25Välkommen alla nya!
Måste vi skaffa en större soffa snart? 😉
Välkommen alla nya!
Måste vi skaffa en större soffa snart? 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 18:02Kul initiativ med träffen, men stannar kvar här i soffan eftersom jag inte har semester än och 100 mil var lite långt att åka över kvällen 😉
Kul initiativ med träffen, men stannar kvar här i soffan eftersom jag inte har semester än och 100 mil var lite långt att åka över kvällen 😉
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 19:09Hasse, vår soffa finns inte i handeln. Den skulle innebära döden för alla möbelförsäljare. Det är så finurligt att den är expansiv och alla som bjuds in får plats (t+) Jag har för mig att Ingvar K försökte få den bannlyst men än har ingen lyckats med det
Hasse, vår soffa finns inte i handeln. Den skulle innebära döden för alla möbelförsäljare. Det är så finurligt att den är expansiv och alla som bjuds in får plats (t+) Jag har för mig att Ingvar K försökte få den bannlyst men än har ingen lyckats med det
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 20:55Tack så mycket för välkomnandet.
Hur stor kan soffan bli? Jag kan tänka mig att lägga mig raklång för att vila ut och samtidigt försöka vara social.
Tyvärr kan jag inte komma på FB-träffen. Jobbar en vecka till och sedan börjar min semester, tjohoo.
Tack så mycket för välkomnandet.
Hur stor kan soffan bli? Jag kan tänka mig att lägga mig raklång för att vila ut och samtidigt försöka vara social.
Tyvärr kan jag inte komma på FB-träffen. Jobbar en vecka till och sedan börjar min semester, tjohoo.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 21:35Välkomna alla nya
Välkomna alla nya
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 22:00Välkomna all nytillkomna, känn er som hemma.
Välkomna all nytillkomna, känn er som hemma.