Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELPresentation av Singel-medlemmar
You need to log in to create posts and topics.

Ja, mer Linköpings- och framförallt Norrköpingsbor! 😉

Kat: Mmmm, blåbär... 🙂

Oj vad det väller in nykomlingar lagom till midsommar, eller det kanske är den annalkande FB-träffen som lockar?! 😉 Välkomna ska ni vara i alla fall. Hoppas att ni ska trivas hos oss! 🙂

Tackar för det trevliga välkomnandet och passar själv på att välkomna ytterligare nykomlingar 🙂 Vad är det jag hör om FB-träff? Var, när, hur? Kanske ett semestermål 😉

Carina: Kolla i översikts-fliken eller direkt här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1042141#p1044259 🙂

Välkommen alla nya!
Måste vi skaffa en större soffa snart? 😉

Kul initiativ med träffen, men stannar kvar här i soffan eftersom jag inte har semester än och 100 mil var lite långt att åka över kvällen 😉

Hasse, vår soffa finns inte i handeln. Den skulle innebära döden för alla möbelförsäljare. Det är så finurligt att den är expansiv och alla som bjuds in får plats (t+) Jag har för mig att Ingvar K försökte få den bannlyst men än har ingen lyckats med det

Tack så mycket för välkomnandet.

Hur stor kan soffan bli? Jag kan tänka mig att lägga mig raklång för att vila ut och samtidigt försöka vara social.

Tyvärr kan jag inte komma på FB-träffen. Jobbar en vecka till och sedan börjar min semester, tjohoo.

Välkomna alla nya

Välkomna all nytillkomna, känn er som hemma.