Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:17Tjenare Tobias! Jo för tusan...börjar få in en vägvinnande aerodynamisk form efter all träning i soffan 🙂 Tour de France på Eurosport har gjort under för att finna rätt liggande balans!
Tjenare Tobias! Jo för tusan...börjar få in en vägvinnande aerodynamisk form efter all träning i soffan 🙂 Tour de France på Eurosport har gjort under för att finna rätt liggande balans!
Quote from ellen olsson on 17 July 2011, 20:28Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:38Återigen tack 🙂
Återigen tack 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:38Återigen tack 🙂
Återigen tack 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:52Välkommen Magnus!
Välkommen Magnus!
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 20:56Välkommen Magnus
Tar ett glas bubbel och slår mg ner i soffan med min stickning 😀
Välkommen Magnus
Tar ett glas bubbel och slår mg ner i soffan med min stickning 😀
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:10Härligt Magnus...;) Då blir det guld 2014 med andra ord...;)
Härligt Magnus...;) Då blir det guld 2014 med andra ord...;)
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:12Hej, här verkar trevligt...
Är det ingen som kommer från skåne här??Jag är 41 år och tränar ett par gånger i veckan, mest löpning. Förra året simmade jag Vansbro och sprang Lidingöloppet och i år simmade jag Vansbro igen 🙂 Får se om jag tar resten av k
Hej, här verkar trevligt...
Är det ingen som kommer från skåne här??
Jag är 41 år och tränar ett par gånger i veckan, mest löpning. Förra året simmade jag Vansbro och sprang Lidingöloppet och i år simmade jag Vansbro igen 🙂 Får se om jag tar resten av k
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:14Hej Angela! VÄlkommen. Jag är från skåne, men jag är ju av fel kön antar jag 🙂
*slår sej oxå ner i soffan men äter choklad i stället för att dricka champagne. Bjuder även dom nya! *
Hej Angela! VÄlkommen. Jag är från skåne, men jag är ju av fel kön antar jag 🙂
*slår sej oxå ner i soffan men äter choklad i stället för att dricka champagne. Bjuder även dom nya! *
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:16Då hoppar jag oxå ner i soffan och äter choklad. Tack så mycket 🙂
Då hoppar jag oxå ner i soffan och äter choklad. Tack så mycket 🙂