Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:18Det tycker jag du gör rätt i 🙂 Var från skåne är du?
Det tycker jag du gör rätt i 🙂 Var från skåne är du?
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:27Välkommen Angela! Hoppas att du ska trivas hos oss 🙂
Välkommen Angela! Hoppas att du ska trivas hos oss 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:32Staffanstorp. Och du??
Staffanstorp. Och du??
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:39Välkommen Magnus och Angela! Hoppas att ni inte blir alltför långlivade här 😉
Välkommen Magnus och Angela! Hoppas att ni inte blir alltför långlivade här 😉
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 21:42Angela Malmö bor jag i, då bor vi ju nästan grannar 🙂
Angela Malmö bor jag i, då bor vi ju nästan grannar 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 22:20Välkomna. Skålar i lite bubbel innan sängdags.
Välkomna. Skålar i lite bubbel innan sängdags.
Quote from ellen olsson on 17 July 2011, 22:22Välkommen! *häller upp Billecart-Salmon Cuvée Nicolas François Billecart 1990 i glasen*
Välkommen! *häller upp Billecart-Salmon Cuvée Nicolas François Billecart 1990 i glasen*
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 23:07Fredrik: Passar bra med sängfösare, tackar! 🙂
Fredrik: Passar bra med sängfösare, tackar! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 July 2011, 23:37Välkomna! Härligt med bubbel igen, har gjort några försök att ta mig ur träsket de senaste veckorna, men nu lutar jag mig tillbaka i soffan och tar en tupplur...
Välkomna! Härligt med bubbel igen, har gjort några försök att ta mig ur träsket de senaste veckorna, men nu lutar jag mig tillbaka i soffan och tar en tupplur...
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 00:01Välkomna Magnus och Angela!
Finns det nån bubbel kvar till mig 😉 Är lite torr i halsen efter en dryg 3,5 timmars buss/tunnelbana/pendel färd. Lyssnade på fotbollsfinalen, det var spännande även i radion!
Välkomna Magnus och Angela!
Finns det nån bubbel kvar till mig 😉 Är lite torr i halsen efter en dryg 3,5 timmars buss/tunnelbana/pendel färd. Lyssnade på fotbollsfinalen, det var spännande även i radion!