Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 17:11Välkommen!
Välkommen!
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 17:43Välkommen hit! 🙂
Välkommen hit! 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 18:57Välkommen Fia Lotta!
Om du har lite tålamod så kommer Fredrik med bubbel snart 😉
Välkommen Fia Lotta!
Om du har lite tålamod så kommer Fredrik med bubbel snart 😉
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 20:30Tack alla för välkomnandet! Champagne är ju aldrig fel ;).
/Fia 🙂
Tack alla för välkomnandet! Champagne är ju aldrig fel ;).
/Fia 🙂
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 20:49Väkommen Fia Lotta ! Äntligen lite mer folk från Göteborg !
Väkommen Fia Lotta ! Äntligen lite mer folk från Göteborg !
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 21:36Välkommen Fia Lotta. Slå dig ner i soffan så kommer champangen snart.
Välkommen Fia Lotta. Slå dig ner i soffan så kommer champangen snart.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 23:30Hmm. Beskriva sig själv. Jag brukar vara bra på VM i dålig fantasi.
Kommer från en småstad. Har bott i GBG i 15 år nu. Bor nära Delsjön/Skatås. Min mentala lunga, min oas i stan....
Jag tycker mkt om att röra på mig och försöker variera mig ganska mkt.
Hmm. Beskriva sig själv. Jag brukar vara bra på VM i dålig fantasi.
Kommer från en småstad. Har bott i GBG i 15 år nu. Bor nära Delsjön/Skatås. Min mentala lunga, min oas i stan....
Jag tycker mkt om att röra på mig och försöker variera mig ganska mkt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 23:36Välkommen hit Fia Lotta och Niklas. Som de andra sagt är det bara o slå sig ner o njuta av atmosfären. Men varför ska alla bo så långt borta. Fattar inte det 😉
Välkommen hit Fia Lotta och Niklas. Som de andra sagt är det bara o slå sig ner o njuta av atmosfären. Men varför ska alla bo så långt borta. Fattar inte det 😉
Quote from ellen olsson on 26 July 2011, 00:56Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Välkommen! *häller upp Champagne i glasen*
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 00:57Välkommen Niklas!
@ Hans. allt handlar om perspektiv 😉
Välkommen Niklas!
@ Hans. allt handlar om perspektiv 😉